Trek je niks van mij aan hè, draag ‘m lekker zoals je wil. Ik zou in dit geval weer de bor kiezen, misschien zit ik er naast, maar volgens mij is de draad in de rechter band lichter dan de plaat. Dat vind ik dan weer detoneren.
Het kan heel nauw steken om het precies naar de zin te krijgen. Ik heb ook al meters aan bandjes geprobeerd en vervolgen weer afgekeurd
Veel mooier op een leren bandje. De kast komt dan helemaal tot zijn recht
Veel mooier op leer.
Nee hoor, helemaal leuk juist.
Mijn kast ligt vol banden, lekker combineren.
Was gewoon even benieuwd.
Thanks
Voor mij blijft de donkere band de meest sportieve. Als het netjes moet, gaat hij op de BoR.
Precies!
Leuk, maar ze hebben al 80 vooraanmeldingen en maar 100 plaatsen. En voor niet leden is het 120 euro ex diner.
Ik zou wel in stijl kunnen komen met mijn GS verzamelingetje. Maar zo franstalig ben ik nu ook weer niet dat ik daar uitgebreid ga staan converseren.
Ik vind de donkere persoonlijk mooier.
Vooraanmeldingen waren enkel een middel om te peilen naar de interesse. En die zat goed.
Ik had me vooraf ook aangemeld en vandaag heb ik dan effectief ingeschreven en was nr. 25. Dus dat valt wel mee.
Betreft de prijs kan je best ook inschrijven inclusief lidmaatschap voor 1 jaar. De prijs is dezelfde en je kan natuurlijk ook stoppen na 1 jaar. Ik verwacht wel nog een paar verrassingen van Wadokei in de loop van het jaar.
Arnaud, de oprichter van Wadokei is een kenner in hart en nieren en zijn vertel en schrijfstijl is subliem. Zie zijn blogs op wadokei.
Nu terug naar de Matsuri. Ik zoek nog quiz vrienden om een team mee te vormen.
Prachtig!
Welke ref is dit nu?
SBGW005.
005, 035 en 235 zijn dezelfde als de 001, 031, 231 maar dan moet bruinere wijzerplaat en een geblauwde secondenwijzer. Die komen (ongeveer) overeen met de SBGM221 qua tint. Meestal zijn ze een stukje duurder dan hun blekere tegenhanger, het zijn JDM modellen
Precies wat Jasper zegt.
De beste beschrijving van de wijzerplaat vind ik ‘eggshell white’. En die BoR is trouwens niet alleen mooi maar draagt ook werkelijk fantastisch.
Ooit overwogen een open sollicitatie naar de GS Boutique te sturen?
Man, ik word gek van alle referenties en opties