Laat je Grand Seiko zien X

Seiko Nederland zit in Schiedam, met Rotterdam zat ik er iets naast.

1 like

Ik heb het goede batterij type opgezocht en zelf gedaan.
Ik heb ook 2 linker handen. Is hij waterdicht? Denk het niet maar ik hou hem ook ver weg van water.

2 likes

Mooie Databank. 2024

:v::confetti_ball::v:

6 likes

Mooi overzicht! Mijn favorieten waren de SLGA025, SLGW003 en SLGW005.

Ook hoop ik dit jaar eindelijk mijn lang-uitgestelde vakantie naar Japan te kunnen waarmaken. Een bezoek aan het genoemde Grand Seiko museum staat natuurlijk ook op het lijstje :slight_smile:

2 likes

:pray:

Top,
Wacht met spanning af naar je reiservaring
:innocent:

1 like

Huh? 260 euro? Bij Grand Seikozelf kost het ‘maar’ 100 euro. Paar maanden geleden nog gedaan.

3 likes

Die 260 zijn dus 160euro handling fee en verzekerd transport…

1 like

Dan moet ik eerst naar Amsterdam.
En dan nog een keer om op te halen.
Eet en drink ik daar iets dan zit ik in de buurt van die 260, maar heb ik tenminste nog een leuke dag gehad. :grinning:

3 likes

Dat lijkt me een beter plan inderdaad! :slight_smile:

1 like

Toen ik er rond de kerstdagen langs liep stond er nog wel het een en ander in de etalage.

Dat kan toch niet kloppen, mijn TagHeuer en Zeniths gaan via een AD naar Duitsland of Zwitserland voor 35 euro handlingkosten en verzending.

De 31e niets meer in de etalage en binnen ook niets meer tentoongesteld.

1 like

Ah, misschien moesten ze voor 2025 alles opgeruimd hebben?

1 like

Ik heb me daarnet via mail bevraagd wat het zou kosten als ik het via een AD in Gent laat doen.

Ik verwacht antwoord volgende week.

2 likes

Benieuwd naar hun antwoord, ik volg even mee.
Ik heb geen ervaring met Vanhouttegem maar het zou zoveel gemakkelijker zijn om een goede dealer/servicepunt wat dichterbij te hebben (ben zelf van de streek rond Brugge).

2 likes

of als Grand Seiko de mogelijkheid biedt om een transportdoos en postlabel aan te vragen en direct naar hen te sturen ipv via de “dure” omweg van een schaarse AD ergens in den lande…

7 likes

37 likes

Nog steeds één van de favorieten

37 likes

Klopt, maar aan de andere kant… Mijn lokale Seiko dealer mag ook een GS opsturen naar Seiko Nederland. Dat kunnen ze doen, zeker wanneer ik vooraf met Seiko communiceer.

2 likes