Laat je Grand Seiko zien X

Ik heb een samsung s22, maar dat gaat een stuk minder hoor! Kan natuurlijk ook aan de fotograaf liggen hè.

1 like

15 likes

Degene op de laatste foto al vaker langs zien komen, maar welk type is dit nou eigenlijk? prachtige foto…

1 like

SBGW231

2 likes

Flinke lug to lug. Misschien een duiker?

1 like

Denk hetzelfde🙏

Wanneer is deze livestream?

Zou zomaar kunnen.

Voor een AJHH editie gaan ze echt geen nieuwe kast maken. Hoogstens een andere kleur wijzerplaat.

1 like

Denk ik nu ook niet. En de lugs zien er vrij rond uit. ik zou denken dat een kleinere duiker wel in de E9 collectie zou verschijnen, met hoekiger lugs.

Alhoewel, oudere divers hadden wel de kroon op 4… maar die waren ook hoekiger.

We zullen zien!

5 likes

38 likes

Ben benieuwd. Deze blijft ook heel gaaf :star_struck: sbgx335 en 339

14 likes

En 337 in blauw.

Wauw, erg mooi!

Ik keek hier recent ook naar. Maar deze is er alleen in staal en dat vind ik te zwaar om de pols met dit formaat horloge. Titanium is een stuk lichter, maar er zijn alleen titanium spring drive en high beat duikers, en dan loopt de prijs weer op.

1 like

Eens. Wat mij een beetje tegenhoud is dat Gran Seiko niet echt een duikhistorie heeft zoals Seiko dat wel heeft. Eigenlijk vind ik het dan te duur, zou ik eerder een GS dresser kopen. Desalniettemin is dit wel een heel gaaf model!

*Grand

Zal ik mijn SBGA293 inruilen op een SBGY007 Omiwatari? :jp:

Hoewel foto’s niet altijd een goed beeld geven, lijkt de SBGA293 geen groter horloge om de pols, hoewel de diameter wel 1,7mm groter is (40,2 vs 38,5)

17 likes

Nee los verkopen en de Omiwatari niet bij een dealer kopen…

2 likes

Duidelijk! Nog een andere vraag dan: zal ik mijn SBGA293 verkopen, en een SBGY007 Omiwatari kopen?

2 likes