Thanks! De SBGV239 (staal, 44GS kast, kwarts, 5 link band)
Nou nou, twee keer volgens mij. Ik heb overwogen om een hele opfrisbeurt te laten geven maar aangezien ik hem de helft van de tijd draag leken een paar draagsporen me niet overkomelijk. Hoeveel heb jij er nu in de collectie?
Dan is 37 eigenlijk beter dan 40, zeg ik instinctief. Misschien niet voor alle horloges, een gedrongen duiker is misschien nog eens aardiger in 40, maar drie SBGW serie kun je rustig doen. Pas maar eens een 38mm Hamilton Intra Matic als je makkelijker toegang hebt tot een goed bevoorraadde Hamilton dealer.
Ik heb danig geprobeerd om hem terug te kopen en zeg nog steeds dat ik dibs heb, maar vind het stiekem cool dat hij zo sticky is.
Ik herinner me niet meer aan wie. Daar moet ik de berichten voor in duiken. Was jij het?
Thanks voor de referentie beelden! Grappig dat die Seiko niet veel groter lijkt (misschien zelfs iets kleiner) dan die GS…mogelijk door de dikkere bezel?
Inmiddels weer thuis en meetlint erbij gepakt. Zat er blijkbaar nog iets naast aangezien ik op 16.5-17 uitkom (afhankelijk van hoe strak en preciese locatie. Misschien toch maar eens naar kleinere dials gaan kijken dan
En een beperkte lug2lug met naar beneden wijzende lugs scheelt visueel ook veel. Hoe een horloge toont hangt van veel meer af dan alleen de diameter van de kast.
Bleek helaas te voorbarig. De beoogde koper is slachtoffer van de DOGE groep van Musk, die een aantal Amerikaanse overheidsinstanties aan het sluiten is, en gewoon van de ene op de andere dag mensen op straat heeft gezet.
Zo makkelijk gaat dat daar. Deed meneer Musk bij tesla ook.
En mijn vorige werkgever (hoofdkantoor usa) probeerde dat in de corona tijd ook hier in Europa, maar gelukkig mocht dat niet.