Ik snap wat je zegt. Ik heb besloten de sbga293 nog even te houden. Maar wellicht komt die in de verkoop als de Angelier Classique mij bevalt
Gaaf, gefeliciteerd! Mooie maat ook. Heel veel plezier ermee.
Gefeliciteerd
Ik overweeg sterk om mn SBGA373 in te wisselen voor een SBGV005. Dubbel logo mooier dan de nieuwe met enkel logo.
Helaas van de springdrive maar ik draag m tevweinig ivm de dikte. Wat net niet lekker op mijn bescheiden 16,5 cm pols ligt.
Jullie nog advies of een interessante mening?
https://images.app.goo.gl/cAi3fUso4JsQLuBZ8
Mooi, ik zeg doen
Je moet wel het dopje missen, al wordt dat goed gemaakt met het double logo
Als de spring drive niet lekker draagt, dan kun je er beter vanaf idd.
Maat ik zou zeggen, waarom niet een stapje kleiner dan 40mm?
Goed punt. Zou het liefste een 38mm 44gs kast met champagne plaat willen. En de desbetreffende wijzers zij mooier dan die bij de kleinere kast.
Maar die is er niet.
De handopwinders in 38 zijn mooi. Maar ook wel prijzig. En nog steed een beetje dik…
Mooi hoor
Heerlijk die kast
Bevalt die goed?
Bewust voor dubbel logo gekozen?
Die zijn wel erg mooi hoor, maar inderdaad niet super dun.
Misschien eens een vintage proberen?
Echt een leuke Chris
Zekers, ik kan de maat makkelijk hebben maar als deze er een maatje kleiner zou zijn geweest had ik daar voor gekozen, ondanks mijn 18 / 18,5 cm polsmaat.
Ja, ik vind dat beter in balans. Het hoeft niet perse de Seiko - GS Grand Seiko opzet te zijn. Het kan ook Grand Seiko bovenin en een ster of GMT/ springdrive of wat ook onderop zijn.
Alleen het merk hoog op de wijzerplaat vind ik minder (bij GS maar ook andere merken), helemaal als dit dicht tegen de 12 uurs positie aan staat.