Helemaal mee eens voor wat betreft de wijzerplaat layout.
De zoektocht is begonnen!
Waar haal ik een mooie Sbgv005 vandaan?
Verkoop topic voor de sbga373 komt er aan.
Yup. De 465 is een plaatje. Een absoluut plaatje. Nooit moeten verkopen. Veel plezier er mee!
Prachtig, heb je meer foto’s?
Dank je! Ik heb hem sinds oktober. Zie hierboven #897 en #964.
Heerlijk, heb hem al een tijdje op het oog. Zou zomaar eens mijn volgende aanschaf kunnen worden. Hoe bevalt hij jou?
Prachtig hoor! Hoe zou je de kleur van de wijzerplaat omschrijven? Op de renders leek hij een heel klein beetje groenig, maar op foto’s toch meer gebroken wit. Hoop dat ik er nog eens een tegen kom.
Een van mijn betere aankopen. En ik ben altijd zeer tevreden over mijn aankopen. Ik draag hem binnen een ruime rotatie en zal er niet snel op uitgekeken raken. Heb geloof ik al wel eens ergens geschreven: Waarom 5Hz, als het niet om een chronograaf gaat? Maar als ie zo mooi is …
erg leuk om eens naar te kijken en te horen hoe zij erin staan!
Wit met juist een vleugje zonlicht/geel zou ik zeggen.
Wow, goede spot! Hij heeft de 2021 versie, ik de 2017 versie. Met als verschil dat de mijne een massief gouden achterkant met leeuw embleem heeft, en die van hem een glazen achterkant.
Maar erg leuk om te zien dat mijn Grand Seiko the first horloge door de CEO van Seiko, de allerhoogste baas, gedragen wordt, zo te zien als dagelijkse horloge.
En hehe, eindelijk komen ze er blijkbaar achter (op 25min) dat al die limited editions het Grand Seiko merk niet versterken. Nu nog een communiceerbare modelbenaming, en dan komen we ergens. Want probeer maar eens een Grand Seiko te verkopen op Chrono. Je moet beslist een koper hebben die de typebenaming snapt, anders kom je helemaal nergens. En voor een goed sterk merk moet je ook een goede tweedehands markt hebben. Zodat je je prijzen hoog kunt houden omdat de tweedehands markt ook stevig blijft. Want als je als eerste eigenaar enorm afschrijft, ga je ook niet de list price betalen.
Dat is een groot punt voor het merk met de R. Die hoeven nooit korting op list te geven. Alleen dat al maakt hen zo fijn winstgevend. En de reden daarvoor is de manier waarop ze de nieuw en tweedehands markt vorm hebben weten te geven.