Laat je Grand Seiko zien X

Ik had al de indruk dat het vorig jaar al een stukje minder was, dat ze dit maar doorzetten en de core collectie goed vastleggen. Wat overlap eruit, de details goed krijgen en hierop inzetten.

Dat deden ze wat mij betreft goed met de slgw003 vorig jaar. Direct reguliere collectie en in de hodinkee video heel bewust om de pols van Munehisa. Echt op en top hedendaagse GS, prachtig om te zien. Ooit komt er eentje hier :blush:

27 likes

30 likes

Super mooi :heart_eyes:

1 like

En hier :+1:t2:

1 like

35 likes

Ik heb dit topic 846 posts kunnen negeren, ik kijk 2 minuten en zit alweer te zoeken naar een blauwe gmt.
Ik ben weer weg hier :sweat_smile:

6 likes

Heel mooi!

1 like

Ik ben echt een fan van Grand Seiko, maar dit snap ik dan totaal niet. Een dress watch van bijna 13mm dik met een voor hun doen standaard movement voor meer dan 30k :hear_no_evil: Dit is gewoon duurder dan een Lange of Vacheron en net zo duur als een Patek.

3 likes

Eens. Veel geld. Het Fratello artikel is wel heel enthousiast over dit horloge, absolutely incredible.

1 like

Erg aan de prijs, al vraagt Omega de groene moonshine Speedmaster ook al 33.5k (was 26k in 2022). Zenith doet het dan nog schappelijker met 21.6k voor hun A386 in goud.

1 like

Ik wilde ook nog juist iets schrijven over waarom zowel Grand Seiko als Omega zulke belachelijke prijzen voor goud vragen :smile: Ja, ze maken er hun eigen speciale variant van, maar dan prijs je jezelf uit de markt.

Als die SLGW002 nou 30k zou kosten, dat zou ik enigszins snappen, ook al is dat nog steeds teveel voor een GS. Maar nee, die is zelfs 50k :see_no_evil:

Belachelijk ja.

Wel heel mooi hoor, dat dan weer wel:

1 like

Er is méér:

3 likes

En terecht. (Sorry :grin:)

23 likes

Ja, pfoe, hou me tegen…

Deze moet er al er dit jaar nog komen.

1 like

Goed plan. Deze is alles wat je nodig hebt.

1 like

de NA. m’n eerste teen in het Grand Seiko-water. m’n eerste trotse post in dit topic. prachtig horloge! :star_struck:

41 likes

Heel mooi! Veel draagplezier gewenst met deze topper.

.

Deze knaller draagt zo lekker in de winter :innocent:

36 likes