Laat je Grand Seiko zien XI

Voor de liefhebbers, het lijkt erop dat specialdial Japan weer een 45gs online zet de komende dagen. :heart_eyes:

14 likes

De foto is van gisteren, maar ik heb hem vandaag ook weer om :blush:

39 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Plaatje! Ik heb mijn oldie ookal weer vast. Kan uren kijken naar de details.

33 likes

prachtig horloge, maar ik wordt tureluurs van die scheve stiksels, allemaal nog dezelfde kant op ook :flushed:

1 like

23 likes

:rofl::rofl: was mij oprecht nog nooit opgevallen. Wel heel fijn en kwalitatief goede band trouwens. Is van Handdn

1 like

What is seen can’t be unseen🙈

1 like

23 likes

M’n eerste Grand Seiko.
Het bevalt heel goed, maar het kost moeite om niet naar de secondenwijzer te blijven kijken.

34 likes

Wauw en wat voor 1! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst😉

1 like

Bam :boom: Meteen een knaller ook nog én Spring Drive :+1:

2 likes

Vandaag weer eens de 44GS om. De originele low beater. Ik meen 18.000 bph (edit :slight_smile: ). Maar hij loopt heel nauwkeurig. Binnen de Grand Seiko specs meen ik.

30 likes

Goedemorgen!

Dank @NOAD en @amusicar , goed punt en heb gelukkig geen haast! Overigens ziet mijne naw. hooguit afwaswater van dichtbij. :slight_smile:

Leuk dat sommigen melden dat ze batterij of afdichtringen zelf doen, fijn voor je :wink: maar dat was ook niet het punt wat ik wilde maken: ik verbaas me dat een professionele verkoper niet batterijleeftijd of waterdichtheid kan/wil aantonen bij het aanbieden van een GS. Daarom haalde ik het buy the seller van stal.

Goed punt @Fate_Amenable_To_Change over een nieuwe -

Ik heb Magi eens gecontacteerd van Solo Japan en een splinternieuwe sbgx263 wordt aan de deur bezorgd voor onder 2k incl alle kosten.

15 likes

Nou…dan zou ik niet eens meer twijfelen. :wink:

Wat draagt deze toch fijn!

37 likes

29 likes

Denk dat je per uur bedoelt, per minuut is wel heel veel tikken.

3 likes

16 likes

:point_up_2:
anders zit je op het verkeerde forum… :grimacing:

2 likes