Laat je Grand Seiko zien XI

33 likes

20 likes

Fijn horloge met leuke band. Alleen de sluiting vind ik wat tegenvallen. Die voelt een beetje ‘blikkig’ en goedkoop aan. Daar had ik eigenlijk meer van verwacht.

20 likes

32 likes

Zo’n dag verdiend dit prachtige horloge. alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! :tada::tada:

1 like

Da’s geen smoesje, dat is ècht zo. Veelzeggend is wellicht dat de Primark inmiddels verdwenen is ivm te weinig omzet…

2 likes

Je gaat me toch niet vertellen dat je vrouw nog nooit op de Kő is geweest? De PC Hooft is daarmee vergeleken een winkelsteeg. Bij ons is het net andersom, mijn vrouw zegt altijd: “zullen we naar Düsseldorf gaan, dan kun jij horloges passen”. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Wees zuinig op zo’n vrouw. :smile:

2 likes

Weet niet zeker of je mijn reactie goed begrepen hebt. Ze heeft een eigen belang bij een bezoekje aan Düsseldorf. Behalve een groot aanbod voor horloge liefhebber is er vooral ook een groot aanbod in luxe accessoires voor de dame. Dat gaat vaak ten koste van mijn “horloge-pot”. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

:joy:
Dat laten je bijdragen ook echt zien, arme jongen…

3 likes

Kun je nagaan wat @Nickjackelson allemaal in z’n horlogepot stort :money_mouth_face:

2 likes

Dat is allemaal relatief natuurlijk. Ik speel niet bij lange na niet in de Champions League van verzamelaars op dit forum (en dat hoeft ook niet want het is geen competitie). Een liefhebber koopt wat hij mooi vindt naar zijn eigen mogelijkheden.

Om eerlijk te zijn, ik heb helemaal geen horlogepot :grin:
Nu weer over GS?

44 likes

Mijn GSje in de minderheid tussen de King Seiko’s! Wat zijn die King Seiko’s toch “grof” wanneer je deze vergelijkt met de verfijning van de Elegance modellen.

34 likes

28 likes

31 likes

De mijne is klaar en ligt in Eindhoven te wachten om opgehaald te worden. En dat in slechts vijf maanden.

3 likes

:open_mouth:

40 likes

Sluiting shotje…

21 likes

Ik gooi mijn horloges niet op oppervlakken die de kast krassen. Bovendien is een krasje overkomelijk, terwijl een rotte kroonstam wel een functioneel probleem is, dus ik ben het er niet mee eens. Ik vind technisch perfecte staat belangrijker dan esthetisch perfecte staat.

3 likes