Heb ze beiden gehad, maar de Belastingdienst wilde er ook een hebben. Helaas.
Maar goed, ik heb momenteel de SBGX261 en overweeg sterk om terug te gaan naar een Shunbun. Ik woon in Rotterdam-Zuid en met de Santos krijg je toch altijd blikken van mensen. Dat voelt niet altijd even prettig.
Die cognac- en bruine leren bandjes vind ik persoonlijk echt oersaai. Het maakt me niet uit hoe duur of exclusief ze zijn, ik heb daar gewoon niets mee. Bruine jassen, bruine laarzen, bruine riemen, bruine banden… het doet me weinig. Maar goed, smaken verschillen gelukkig.
Zo’n alligatorband van Artisan voor de SBGX261 zou ik dan weer wel overwegen. Vooral die peacock- of bordeauxkleuren geven een horloge meteen veel meer karakter. Dat vind ik persoonlijk interessanter dan weer een zoveelste bruine band.












