Laat je Grand Seiko zien XI

Gefeliciteerd met je prachtige Grand Seiko!

1 like

https://grandseikogs9club.eu/

Dan krijg je grand seiko goodies als het goed is en je wordt uitgenodigd voor event had ik begrepen.
Voorwaarden:
Horloge moet gekocht zijn bij een Grand Seiko AD en je moet 2 foto’s meesturen in het aanvraagformulier. Van de aankoop factuur en van het horloge zelf.

1 like

Helemaal tof! Gaaf horloge en heel veel plezier ermee. :sunglasses:

1 like

Ahh zo,
Nou dat gaat m niet worden dan…
Horloge gekocht ergens onder een brug in Amsterdam :laughing:

3 likes

29 likes

Ah! De blauwe! Mooi man. Ik heb de bruine sunburst gehad (011) en het zijn geweldige horloges. Ik heb zelf verkleind naar 37mm, maar ik mis specifiek het 9F85 uurwerk wel hoor. De onafhankelijk verstelbare uurwijzer is de absolute bom.

Gefeliciteerd met die knallert!

1 like

Dat zou zo kunnen, zover heb ik niet gekeken :pray:

Mooie foto, mooi horloge en mooi bandje! Maar beter toch niet je horloge op de achterkant van je iPhone leggen. Daar zit een best sterke magneet namelijk, dat vinden horloges niet fijn.

1 like

Bedankt! Ik zat ook te twijfelen over de 37mm ipv de 40, maar mijn polsomtrek is 19 cm en ik heb er geen spijt van. Zit er nog steeds elke paar minuten naar te kijken. :smile:

1 like

Al tijden… zou wel een uitkomst zijn, in de zomer is de band van mijn Snowflake me net te krap en ben te lui om die twee keer per jaar aan te passen.

1 like

19 likes

Gefeliciteerd! Prachtig horloge. Jammer dat ze dat donkerblauw niet in de Sbgx-serie hebben

1 like

Dan draai ik het even om .Jammer dat ze de Skyflake zoals de sbgx357 niet in 40 mm hebben. Wat een pracht kunstwerk is dat zeg.

1 like

Daar past ie op. Er komt eind dit jaar weer een drop, dus ik zou zeggen hou het in de gaten!

2 likes

Gaaf en gefeliciteerd alvast. Ik kijk uit naar de foto’s. Altijd fijn wanneer een lang gekoesterde wens uitkomt.

2 likes

Naar beneden scollen. Die is dus uitgekomen. :heart_eyes:

1 like

Is er niet de optie met een andere sluiting?

1 like

Niet voor zover ik weet. Ik zou ook geen grotere sluiting willen, de band is verder super. In titanium draagt het horloge echt onmerkbaar. Banden met de optie voor kleine aanpassingen worden altijd lomper of lelijker.

Heel goed punt inderdaad. Hij ligt er zo min mogelijk bij in de buurt. :wink:

1 like

Ook een fijn model zeg! Eenvoudige plaat, powerreserve er op, zonder verdieping in de wijzerplaat. Ik vind dat wel echt mooi subtiel zo. :heart_eyes:

1 like