Eerder vandaag dit… ![]()
![]()
Echt diep zuur man! Hopelijk is er een betaalbare optie om hem te herstellen…
Herstel Grand Seiko is helaas nooit goedkoop. Best diepe krassen. Ben bang dat er een nieuwe bezel op moet. Over 3 weken heb ik vakantie. Dan moet ik hem maar naar de Seiko Boutique brengen voor een prijsopgaaf.
Heb je hem laten vallen?
![]()
Langs het kozijn gelopen. Zit zo’n alu/rubber strip op waar het horloge langs schoof.
Balen, maar zou je het eerst niet gewoon f aankijken? Zo met vergroting onder deze hoek lijkt het ernstig, maar als je gewoon de tijd afleest zul je er ws aan wennen. Het blijft een gebruiksvoorwerp, zullen niet de laatste krasjes zijn…
Dat laatste ben ik met je eens. Dit horloge heeft al wel een klein krasje hier en daar. Maar deze beschadiging vind ik wel echt erg zeg maar. Het zit in de breedte van de bezel over zeker een cm. Ik laat sowieso die prijsopgaaf maken. Denk dat ik het ook echt wil laten herstellen.
Dat is een vervelende, dit zou ik zelf ook laten maken (denk ik) De GS bezel blijft toch een spiegel wat dat betreft. Doet die vakman in Polen dat nog? Lapinist?
Als je heel veel geduld hebt wel denk ik. ![]()
Balen… maar ik sta er ook wel een beetje in als @Tilikum. Ik zou het gewoon even aankijken. Want die GS bezels zijn toch al behoorlijk gevoelig voor krassen. Je wilt zoiets niet laten fixen en een paar weken laten alweer hetzelfde hebben. ![]()
Meteen even een mooie foto posten ![]()
2 jaar is de wachtlijst toch? Nu aanmelden en ondertussen verder slijten ![]()
Is voor iedereen anders maar ik vind twee jaar wachten voor zoiets geen acceptabele/overzichtelijke periode.
2 jaar wachttijd? Voor een service / reparatie?
Dat is een restauratie door de Rembrandt van de (grand) seiko restauratie.
Die man is een kunstenaar
Maar viel nog mee dus
Mooi horloge Pet!
Repareren gaat denk ik echt wel gebeuren. Een krasje is echt niet erg, maar zo’n grote veeg vind ik heel storend. Duurt sowieso wel even voordat het gerepareerd kan worden. Waar ik het ook doe, ik moet er ook nog een flink bedrag voor betalen natuurlijk.
Zeker. Dat heeft ChatGPT mooi gemaakt ![]()
Dat is wel een kunstwerkje zeg ![]()