Laat je Grand Seiko zien XI

Had me ingeschreven voor de eerste batch, maar vond de prijs zo belachelijk, dat ik die niet gekocht heb.

1 like

Echt?

Of dus toch echt?

Super mooie band. Wat koste die dan?

1 like

Ik heb de originele Instagram post er even bijgepakt en dat lijkt wel zo te zijn op basis van de comments.

Edit: Wel jammer trouwens. Zoveel generieke bracelets tegenwoordig. Als er nou een merk is dat de technische skills en inspiratie zou moeten hebben om daar wat anders mee te doen zou het wel GS zijn.

3 likes

Weet het niet meer precies, maar die ene schakel was, dacht ik, 300 euro of zelfs meer.

1 like

Deze modellen al gezien?

2 likes

Iemand binnen het forum die van zijn of haar SBGX261 af wil toevallig? Laat het me weten.

16 likes

Blijft een snoepje wat mij betreft:

23 likes

Dat Is het ook!

20 likes

Mijn laatste nieuwe aanwinst: de SBGH299! :star_struck: :blush: :tropical_drink:
Prachtige “Mount Iwate” wijzerplaat.

Met dank aan @WristCandy!

In mijn collectie nu een broertje van:

en van:

Is de SLGW007 de volgende stap? Een GS Hi-Beat collectie?

Dan zal ik denk ik afscheid nemen van:

Als ik dat over mijn hart kan verkrijgen. :worried:
Dat zou moeilijker zijn dan bij degenen die dit jaar al vertrokken zijn.

Ben bezig mijn GS-collectie over een andere boeg te gooien. Heb dit jaar al afscheid genomen van:

en van:

Weet nog dat ik jaren geleden zei “Waarom een 5Hz uurwerk als het niet een chronograaf is?” Een verschil in betrouwbaarheid wordt tegenwoordig niet meer geclaimd. Maar dit zijn gewoon supergave horloges. Seiko liep voorop met Hi-Beat. Nog vóór Zenith. :hushed: En meer dan een halve eeuw vóór Rolex. :roll_eyes:

34 likes

Allemachtig, jij moet wel de grootste GS liefhebber zijn die ik heb ontmoet! Wat een collectie. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Jeroen

4 likes

Terug van vakantie en meteen nieuw bandje op de Shunbun mogen zetten. Caviar leer in het grijs van Fluco.
Matte/rustige band. Staat m goed imho, alle aandacht naar kast en wijzerplaat.
Denk maar eens op zoek naar GS gespje.

29 likes

Staat 'm goed, er zijn hier veel leden die het niet kunnen waarderen vanwege de klippen, maar ik hou hier wel van :+1:

2 likes

Je kan toch ook een curved bandje monteren?

Dat kan, weet niet of het er beter van wordt. Het punt is meer de hoogte van de kast die bloot ligt. Hoe dan ook, ik ben fan :slightly_smiling_face:

Geef maar toe. Ook jij wilt een GS

1 like

Prachtig welk model en ref is dit?
Diameter?

1 like

Was me eigenlijk nog niets een opgevallen dat ie hoge kastrand heeft… Zie je niet als je naar het horloge zelf kijkt, bv om de tijd af te lezen :joy:. Stoort me geenszins.

12 likes

De vraag is alleen welke… welke is mooi?

Die combi is ai. Dus dat gaat niet.

1 like