Ja een gouden is wel leuk.
Om jou toch het GS gevoel te geven kun je beginnen met de Herritage collectie en als je vervolgens de overstap wilt maken naar de echte premium knallers kun je de Evolution serie pakken.
Maar ik zag dat je weer zo’n oude rammelende Daytona zocht, maar misschien wil de AD die wel inruilen op een GS als je een beetje bijbetaald.
Zuur, maar ik ben het wel eens met de heren… Is dit wel zo erg? Ik betwijfel heel erg of hier een nieuwe bezel op moet, per se, ik die geen butsen, gewoon puur een “scuff” van redelijke afmeting. Maar deze SBGXen zijn toch sport/tool horloges, ik zou het tot m’n vakantie eens rustig aankijken. Karakter, daar is wat voor te zeggen, en je kunt je er altijd mee troosten dat ik een Santos heb die er uitziet alsof hij door een versnipperaar gegaan is die nog prima draagt.
Gelukkig veel keuze, wat dat betreft, zowel qua ontwerpen als qua techniek. Voor mij is de SBGY043 de volgende interessante optie. Wel een optie die in de papieren gaat lopen, maar toch. Evengoed, ik voel met je mee met betrekking tot de pijn van het omkatten.
Voor de sfeer even een fotobommetje van de exen in chronologische volgorde:
First things first. Eerst een rammelende Daytona, anders kan ik die niet inruilen ![]()
![]()
Mooie reactie! ![]()
Maar misschien kan je een bandje met curved end monteren? Dan heb je er minder last van
Ik heb er al een paar dagen over na kunnen denken. Niemand ziet de schade behalve ik. Ik laat het nog even door mijn gedachten gaan. Ik zie over een aantal weken wel wat mijn gedachten dan tegen mij gaan zeggen
.
Why fix a non-existing problem?
Ik vind curved bandjes meestal niet mooi. Weet ook niet of dat bestaat voor dit model…
Fok dat ding blijft mooi! 8)
Hij is te koop…