Laat je Grand Seiko zien XI

Ik heb heel veel moeite met die kroon op 4 uur. Maar goed, dat is mijn afwijking. :rofl: :rofl:

1 like

:ok_hand:

33 likes

Zo past hij beter bij mij… :blush:

1 like

Waw, welke referentie is dit van GS? Zo’n type blauwe plaat heb ik nog nooit gezien. :heart_eyes:

1 like

Op welk model van Glashutte Original heb je deze band?

41 likes

29 likes

De SeaQ

14 likes

26 likes

37 likes

43 likes

SBGH361. Meer informatie op de Japanse Hodinkee website (vertalen in je browser):

2 likes

Echt ongelooflijk mooi die blauwe wijzerplaat :star_struck: Bedankt voor de link naar het artikel. Hoe ben je aan het horloge geraakt?

Prachtig horloge! Wel wat groot voor mijn pols :frowning:

1 like

Gekocht aan het einde van een onvergetelijke vakantie in Japan dit voorjaar. Voor eenieder hier een absolute aanrader; een fantastisch land met geweldige inwoners.

14 likes

Waw, echt in de Grand Seiko boutique in Ginza gekocht. Wat een fantastische ervaring, na zo’n reis :+1: Proficiat ermee en veel draagplezier gewenst! :blush:

2 likes

Hier precies hetzelfde :smile: Ook in het voorjaar geweest met als een van de hoogtepunten de boutique in Ginza. Inderdaad absoluut een aanrader als je in de gelegenheid bent!

32 likes

Ik heb de band van mijn sbga105 eens bijgesteld zodat hij weer prettig draagt. Ik denk dat ik hem al snel een jaar niet gedragen heb. Maar het blijft een absolute knaller met de diepblauwe wijzerplaat, en het speciale 9r15 uurwerk.

Nu nog even op tijd zetten, dan morgen om voor een dagje kantoor.

32 likes

:astonished:

2 likes

Ik heb hem gehad, erg fijn horloge! Niet alleen 39mm maar ook maar 12mm dik wat erg prettig draagt. Grab & Go, loopt altijd op tijd.