Ene kant wel, qua maatvoering en afwerking echt heel fijn! Als ik m om had bleef die ook altijd wel ff plakken maar daarentegen had ik hem het minst om, wilde ook graag weer wat anders proberen en vind het zonde om ze alleen maar in de doos te laten zitten dus een leuke ruil gemaakt op het forum.
Deze is vrij gangbaar, dus verwacht wel te bekijken in een boutique al zal dat niet voor iedereen echt in de buurt zijn (inclusief mijzelf ) je hebt ook nog de SBGM245, zelfde model maar dan automaat wel stuk dikker.
Natuurlijk is het volledig een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik vermoed dat het mij ook niet zou storen bij dagelijks gebruik, maar vooral op foto’s ben ik geen fan van die plaatsing.
Voor mij is het veel belangrijker dat het ontwerp samenhangend en harmonieus is. De datum moet goed geplaatst zijn ten opzichte van andere elementen. Als dat goed is zal het me wel jeuken of dat op drie uur, vier uur, of half vijf is.
Weet je wat altijd mist op GS foto’s? De flonkering van de indices en wijzers in het licht. Dat hebben zelfs mijn vintage GS van 50+ jaar oud nog. Dat zie je alleen in beweging. Of als hij ergens ligt en je loopt er langs.