Bedankt voor alle referenties en info! Ik was idd al een beetje verder gaan zoeken en kwam toen de platina en Ti variant tegen. Nu vind ik deze stalen wel het mooist.
Tof dat jij hem in het echt hebt gezien! Volgens mij is die dial in het echt ook heel mooi Ik hou wel van een kleurtje. Ik vind alleen die 20mm bracelet een beetje lastig in de filmpjes… volgens mij had 18mm een betere match geweest.
Ja ik stap graag in Na een kort rondje Chrono staat dit een beetje op mijn shortlist. Prijs/technisch niet allemaal even realistisch, maar wel mooi!
De SBGH273 zou een beetje bovenaan mijn lijstje staan, ook qua prijsstelling.
Die was ik alweer vergeten. Was dat een paar jaar geleden een eenmalig experiment? Volgens mij zijn er daarna niet meer modellen uitgebracht met deze kastvorm in 38mm.
De lederen band heeft inderdaad een 22 mm bandaanzet maar tapered mooi naar 18 mm.
Ik vind het heel goed passen op dit horloge en het krijgt er een totaal andere uitstraling door.
Zeer blij mee.
Ik bedoelde met eenmalig dat er na deze twee geen andere modellen meer zijn uitgebracht met deze kast. Maar 2024 is nog niet zo lang geleden, dus misschien gaat het nog komen.
Vandaag heb ik de SBGA467 weer omgedaan (de tweelingbroer van jouw incoming). Een van mijn moeilijkste horloges om netjes op de foto te krijgen. Het geheel klopt enorm goed en ik draag em heel graag.