Mooie. Timex heeft heel leuke horloges.
Ajo eraf halen. Voor die prijs erg verleidelijk om te kopen.
SYNOKE € 6.60
Heb ik nu het goedkoopste horloge (en wat heb ik gewonnen )
- 10 jaar power reserve
- Lume die de hele nacht werkt en je zelfs aan en uit kunt zetten met een knopje
- In de 2 jaar dat ik 'em heb wijkt de tijd maar 21 seconden af (dat is minder dan 11 sec per jaar!)
- Zeer goed leesbaar
- Robuust; heeft water, afgewerkte motorolie, cement, tegellijm en een aanvaring met een cirkelzaag overleeft
Jeetje. China?
Zit er nu aan te denken ook zo een voor de gein te kopen.
Maar wel een leuke
Die is inderdaad erg leuk Bill
Dit horloge kocht mijn vader (twee jaar geleden overleden) zo’n tien jaar geleden voor ongeveer €20,00. Ik was verbaasd dat hij zoiets kocht, maar hij vond het leuk om te kijken hoe het in elkaar zit. Dit horloge loopt nog steeds perfect op tijd. Zojuist even gegoocheld, deze horloge’s (zelfde merk) worden nog steeds verkocht voor onder €100,00. Ook de achterkant is helemaal open (glas).
Dit horloge bewaar ik als herinner aan mijn vader. Van hem heb ik o.a. ook nog een Junghans die hij meer dan veertig jaar droeg.
Leuk ding, maar een nog mooier verhaal! Blijft toch geestig om te zien hoeveel horloges voor bar weinig geld gemaakt worden die gewoon prima de tijd houden en er vaak ook nog gewoon leuk/chique uitzien.
Mooi verhaal en 20 euro! Ik kan me voorstellen dat je vader deze kocht, want het is een mooi horloge.
in die fase zit ik nu
mooi horloge
€ 5,-, nou die prijs kan ik dus wel op m’n buik schrijven. We hebben een nieuwe winnaar
Jij hebt vast ook wel horloges die 100 keer zoveel kosten, maar wat kun je toch een plezier hebben voor zo weinig geld hè.
Echt een keer proberen @anon75976835EV , Casio en Timex. Heel leuke merkhorloges voor scherpe prijzen en goede kwaliteit. Vandaag weer mijn Casio Duro duiker om en positief verrast hoe comfortabel het draagt en welke leuke uitstraling het horloge heeft…
Keek voor de gein even op AliExpress of dit horloge er nog is. Wat blijkt? Heb teveel betaald want is nu afgeprijsd en in de aanbieding! € 5.04.
@PetraO Where else
@Renepb Nog altijd 4 cent meer dan de jouwe
100 keer? nee echt niet. Ik zoek vintages online of in een vuilbak. En ik heb toch al enkele mooie omega’s, Oris, Laco, Corum, Accutron, Tudor, e.a. gescoord voor weinig, maar de vintage (omega) onderdelen en de verdiende arbeid maken ze een beetje speciaal. Ik betaal liever 700€ aan een goede horlogemaker die een wrak van 90 jaar oud weer kan laten schitteren dan dat ik 5000€ uitgeef aan marketing e.d
Wellicht te laat. Maar gecondoleerd.
Leuk ding, he?