Deze leuke Swatch chrono pas geleden weer gevonden, ergens in een kast, achter een stapel horlogedozen. Was helemaal vergeten dat ik 'm nog had. Hij liep ook gewoon nog! Maar draagt super lekker licht en zeker met die warme dagen heel prettig.
Ik heb geen idee staat niets op.
Van MI 5 denk ik.
Loopt prima ooit op rikketik gekocht.
Mooi zo’n Duro met groen.
Deze heb ik al bijna 10 jaar, maar hij komt steeds weer terug om de pols, Destijds voor € 50,- via bol.com gekocht bij Lucardi. Loopt akelig nauwkeurig met een Miyota 6P89 quartz uurwerkje.
Leuke Swatch! Die zijn tegenwoordig wel wat duurder.
Die ga ik, denk ik, toch ook maar bestellen. Het is een leuk ding.
Mooi bijpassende armband.
Dacht ik ook toen ik net voor de inval een Vostok nieuw bestelde bij Komandirskie. Ik dacht: Ach, als ik niks ontvang claim ik bij PayPal.
Binnen 6 dagen was het horloge in huis! DHL Express rechtstreeks vanuit hartje Rusland.
Horloge was €60 met nog €42 bijkomende kosten zoals verzending, invoerrechten en BTW
Een heel toffe duiker, mijn 1e Rus en daarom nog steeds heel blij mee!
Foto van afgelopen Vostok vrijdag…
Ja, dat is een mooie Vostok. Zes dagen wachten is niks, Hmmm Nieuwe mogelijkheden.
Wat zijn die Vostoks toch leuk.
Op dit moment is bestellen in Rusland vrijwel onmogelijk. Bovendien staat de koers van de Roebel zo hoog dat de prijzen flink zijn gestegen.
Een Vostok Komandirskie, voor een euro of 50 op de mat vanuit Rusland (geen idee of dat nog zo is, pre-oorlog wel iig).
Nog een Vostok Komandirskie, zelfde verhaal. Heel geinig ding met een uitstekende mesh band en een redelijk unieke kroon op 1:30.
Een Swatch van mijn woonplaats en favoriete stad in de hele wereld. €90 nieuw geleverd vanwege Koningsdag.
Casio CA-53w, €25 nieuw
Casio GA-2100 “Casioak”. Extreem shockproof, 200m water resistant, 24 tijdzones, 5 alarmen, stopwatch, countdown timer… In de aanbieding voor €75 een tijdje terug. Hoe kunnen ze het ervoor maken.
De enige met een disclaimer: deze heb ik niet nieuw gekocht dus ik weet het niet zeker, maar Pulsar gaat nieuw de €100 zelden voorbij. Daarom zet ik hem er toch tussen. Simpele quartz chronograaf met datum-- maar hij loopt griezelig nauwkeurig. Twee keer per jaar wordt hij gelijk gezet vanwege zomer-en wintertijd, maar sinds het veranderen naar de zomertijd bijna een half jaar terug loopt hij pas +2 seconden.