Laat je horloges van max. 100 euro zien

Hier ben ik het 100% mee eens. Wat een leuk initiatief Petra. En kijk eens hoeveel leuke reacties er al zijn binnen 1 dag! Leuk om te zien en een bevestiging van jouw gedachte dat er in deze ‘laagste’ prijscategorie heel veel leuks in de horlogehobby te vinden is.

Ik laat, als groot liefhebber van low budget, graag hier enkele horloges uit deze categorie uit mijn eigen collectie zien. Dit keer dus geen vintage of meukmaster spul, maar gewoon enkele, in de afgelopen paar jaar, nieuwe/moderne, of bijna nieuwe (vaak via HF - Blauw) gekochte exemplaren.

10 likes

Allemaal mooi. Ja, ik geniet van alke pracht in dit topic.

2 likes

Leuke Swatch zit erbij. En die Vostoks…zo mooi en stevig voor zo weinig.

1 like

Heel leuk idee dit topic! Voor max. €100 kun je echt veel verschillende horloges kopen.

1 like

Ja! Ik ben aangenaam verrast. Ik heb net een horlogebox voor 12 bij Amazon besteld. Niet dat hij meteen vol moet natuurlijk, maar toch…

3 likes

He die is leuk🙂

1 like

Mijn Vostok Amphibia

10 likes

Met G-shocks kun je sowieso al niet fout gaan vind ik. Zo robuust!

Dw 5600 is altijd nog veel bang for buck. En de GA2100 zit ook nog onder de 100.

11 likes

15 likes

Helaas afscheid van genomen en verhuisd naar de bla… gedeelte.

7 likes

Heb ik gezien. Leuk horloge.

1 like

Er is ook een hoop leuk vintage te vinden voor onder de 100 euro.

8 likes

Ik heb net deze week twee ‘ancres’ overgenomen. Hier op het forum zie ik toch ook wel best prijzige vintages voorbijkomen.

Jazeker, kijk maar hier.

Vintage incoming - Vintage Horlogeforum - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Voor onder de honderd euro is er op vintage gebied heel erg veel, maar dat is denk ik niet wat @PetraO bedoelde. Het aardige van haar idee is juist dat er voor dat geld ook zoveel leuke en mooie gloednieuwe horloges te koop zijn.

5 likes

Hagelnieuw te koop voor, pin me er niet op vast, ergens rond de €85

9 likes

@PetraO Leuke topic! Ik wijs graag mijn horloges. Qua aanschafprijs allemaal onder de €100,-.

8 likes

11 likes

Die Casio’s kende ik nog niet

1 like

Zijn ook antiek, vooral de bovenste!

1 like

Zeker ook volledig staal?

1 like