Nee, bij de onderste zoals we Casio kennen: kunststof kast (verchroomd, dat dan weer wel), bij de bovenste is het meest staal maar als je hem van onderen bekijkt dan komt het plastic je tegemoet.
Noet in de eerste plaats, maar ik vind het wel leuk om ze langs te zien komen.
Geweldig leuk topic. Eindelijk erkenning van de leuke horloges tegen een leuke prijs.
Tuurlijk, ik ook!
In de Casio pretbox zijn twee horloges die duurder zijn dan € 100. Zijn rood gemarkeerd.
Deze 9 Casio Duro’s en 1 Casio duiker zijn allemaal onder de € 100:
Wat zijn de springende Marlijnen toch leuk. Mooi collectie Duros.
Wauw!Jij hebt gewoon alle typen casio’s zo te zien.
En niet te lezen merk. Wat is het?
Die zag ik al eerder voorbij komen. Toen deze, of een die er op leek, voorbij zag komen, heb ik nog geaarzeld of ik hem zou kopen. Hij is leuk.
Alle Casio’s is schier onmogelijk. Bijna elk model is in een oneindig aantal kleuren kast, wijzerplaat, afwerking en band combinatie beschikbaar.
Dat leek me ook al wel, maar je hebt er wel veel. Je bent een eind op weg, zeg maar.
Ik doe mijn best Petra.
Zat hetzelfde te denken
Ik wil deze nog eens laten zien. Van mijn vriendin gekregen. Ik heb hem wel zelf uitgezocht.
Siebel is in 2016 begonnen met een eigen merk. Erg succesvol is het niet, want er is bijna niets over te vinden.
In ieder geval: het is een mooi horloge (veel mooier dan op de foto). De eenvoud, de kleur van de wijzerplaat, en de pasvorm. Diameter is 40mm en dat kan om mijn pols net. Hangt ook altijd een beetje af van de vorm en de lugs natuurlijk. Het horloge sluit prachtig om mijn pols heen.
Die heb ik ook. Leuk ding is het en hij drasgt erg lekker.
Het is een mooi horloge. Maar dat logo hadden ze beter kunnen doen
Ja, die is erg leuk en draagt ook fijn!