Laat je horloges van max. 100 euro zien

Steeldive

Bij Amazon was hij uitverkocht. Nou ja, het heeft ook weer geen haast.

1 like

Ja, had wat kleiner gemogen. Maar als je hem draagt is het logo wat minder dwingend aanwezig dan oo de foto.

1 like

Heb nog iets uit de MDV100 serie?

1 like

Hier eentje maar…maar wat voor een!

14 likes

Gekocht voor € 25, nieuw bandje was met € 37 duurder. Draag ik vaak en met veel plezier.

9 likes

Een topic naar mijn hart. Top!!
Casio Edifice voor €45,- gekocht op MP. Incl verzending. Wat kàn er fout gaan???

12 likes

De kleine broertje van de Duro.

10 likes

Ik kocht hem eind juni bij Lucardi, Ik begreep dat dit model nog gewoon wordt gemaakt.

1 like

Ik een tijdje geleden deze Hamilton Khaki Sub uit de jaren 90 op de kop getikt voor €100

16 likes

Heb ook deze week nog een Tissot 1853 Sport duiker quartz met doos en papieren kunnen aanschaffen op MP voor € 80,- incl verzending.

Die kon ik voor dat geld niet aan mij laten voorbijgaan.

11 likes

Heel mooi! Ik val echt voor dit soirt horloges.

1 like

Vast wel. Ik kijk wel een keer bij een andere winkel.

1 like

Er zit natuurlijk een verschil tussen een beperkt beschikbaar budget, waarvoor je toch iets moois/leuks probeert te kopen, of het verzamelen van bergen weggooi meuk (horloges of andere zaken). In deze tijd van toenemende bewustwording, hebben, hopelijk, steeds minder mensen interesse in giga hoeveelheden prullaria. Zonde van de grondstoffen en energie.

1 like

Dat klopt wel ja.
Op zich is het een heel mooi horloge, wijzerplaat ,indices, wijzers, speels rood tipje op de secondewijzer, balanseindje secondewijzer, saffiertje, mooie meshband. Alles bepaald nix mis mee.
Maar door het logo lijkt het toch een beetje alsof je met een reclamebord om loopt

1 like

Likes zijn op anders had ik hem zeker geliked

Nice

Nice

Fraai horloge, mooie wijzerplaat en datum venster. Leuk die rode punt op de seconde wijzer.

1 like

Hoeveel kost deze fake PF?