Laat je horloges van max. 100 euro zien

Dat zou een Kronos SBS zijn
http://www.watchprojects.com/essays/kronos-sbs/

1 like

Florian Tresler Dynamic Leader / ETA 2824-2 schitterende klassieker!

8 likes

Wat is dit voor Orient? Heb je een type oid?

Dank je, dat is hem. Leuk horloge. Daar is best wel wat info over te vinden, maar vooral 10+ jaar oud.

Als het je wat lijkt, pm maar :slightly_smiling_face:

2 likes

:joy: :slight_smile: :upside_down_face: :crazy_face:

Wat een ontzettend leuke collectie! Leuk ook met al die gekleurde bandjes.
Big fun voor bij elkaar nog geen 3 mille!

3 likes

5 likes

Thx Lex.

Die € 3K heb ik volgens mij wel uitgegeven :kissing_heart:

Onder de honderd euro? Dan moet ik even in de vintage la shoppen…(en ik moet bekennen dat vintages twee a drie jaar geleden schappelijker geprijst waren)

20201011_120602 20200105_082738

29 likes

Wauw! Wat een prachtverzameling.

2 likes

Dankjewel. In die tijd was ik verlaafd aan het zoeken naar mooie koopjes op MP. Idioot was ik bezig toen :see_no_evil:. Dat moeten meerdere op het HF herkennen.
Gelukkig ben ik al wat verzadigd geraakt.

4 likes

Ben zelf ook door die periode gegaan. Nu is het nog erger, “kunstveiling” laatste aankoop 2 plafond engeltjes voor de heb.

.p-1

p

3 likes

Leuk topic Petra. Ook erg geinig om al die horloges onder de 100€ voorbij te zien komen. Weer een wat anders dat al dat heule dure spul.
HEMA Original. Kwam hem jaaaaaaren geleden eens tegen toen ik daar met mijn vrouw was. Vond het een leuk horloge om te zien. Denk nog geen 2 tientjes gekost, maar wel met veel plezier gedragen.

3 likes

Dat zie je tegenwoordig minder, horloges van zo’n winkelketen. Leuk horloge.
En inderdaad: er is heel veel leuks voor weinig geld.

2 likes

Was die Oris Star onder de €100?
Bijzonder.

4 likes

Het enige resterende horloge onder de :100:: de casio A158WEAD. Made in Japan, met 2 single-cut diamantjes erin. Krijgt heel weinig draagtijd en wordt zo goed als enkel gebruikt als stopwatch tijdens het zwemmen, maar blijft een uniek ding!

7 likes

deze mooie Oris was ook een onder 100€ koopje . Soms heb je een beetje geluk online.

6 likes

Er is absoluut veel leuks te koop voor niet al te veel geld. Heb ook al vaak naar Casio zitten kijken, geen idee waarom ik nooit besteld heb. Ook die Timex van jou laatst, toch geweldig hoeveel horloge je krijgt voor 55€

1 like

Nou, inderdaad. Echt genieten, die Timex. Ik heb er al een ander bandje om gedaan, want zo’n band onder het horloge door staat niet bijmij:

8 likes

En niet vergeten de Velonas van V&D.

3 likes