laat je "jeans en t-shirt" horloge zien (en je speciale denim)

De “jeans en t-shirt” horloge is een concept dat ik erg belangrijk vind (omdat ik raw denim verzamel). Voor mij, de perfect horloge voor deze casual outfit is mijn Hamilton x Engineered Garments titanium khaki. Het is een simple field watch design maar met een premium material en en beetje special omdat het een gelimiteerde editie is (1999 stuks). De horloge is simple and understated maar unique en interessant voor andere verzamelaars.

Wat is jouw “jeans and t-shirt” horloge (bonus points to show off your raw/japanese denim if you also collect!)

Here is my Hamilton on a fresh pair of raw made-in-Japan Edwin Kaihara denim. Soon the denim will show just as much wear as the titanium case of the watch.

27 likes

Zoiets?
Jeans, t-shirt + horloge.

2 likes

Geen verzamelaar wel een liefhebber van raw jeans. Hier mijn bijdrage, een Rolex OP bij een Benzak. :smiley:

11 likes

Eindbaas horloge:

32 likes

9 likes

9 likes

Ach, een echte Audemars Pieuey, mooi!

19 likes

Aufrmars.

1 like

Ik wil wel meedoen maar waar kan ik voor sparen ?

De broek heb ik ondertussen niet meer, maar het klokje volgens mij nog wel

Is dat die shit waar je blauwe schoenen van krijgt?

Daar ben ik ook een keer ingetuind (en bedankt @Blufkakel ). Zat geen model in, was zo stug als een serveerster die doorheeft dat ze geen fooi krijgt, en binnen een dag waren m’n witte sneakers zo blauw als een tientje.

17 likes

Ik had jaren geleden een FWB met zo’n witte suède bank. Zat ik dan, steeds op een handdoekje. :rofl:

4 likes

En je pijpjes steeds opnieuw oprollen omdat ze uit zichzelf uitrollen, ondanks dat je moeder er een paar keer met het strijkijzer overheen was gegaan.

1 like

Met broek aan ook?

7 likes

De eerste paar minuten.

3 likes

Als ik het zo lees weet je het niet helemaal zeker.
Is natuurlijk ook zo’n 13 in een dozijn horloge wat je niet zou missen. :rofl:

1 like

En dan na 3 minuten een klap voor je kop krijgen, omdat je zonder broek geen blauwe, maar een bruine streep achterlaat op de bank.

5 likes

Vers uit Zwitserland naar het origineel uit 1953 wat Rolex aan haar succes hielp. Blancpain Fifty Fathoms 42mm zwart in titanium / titanium. Nog echte Haute

horlogerie!

5 likes

4 likes

Ah nice, meer mensen hier met een denimobsessie! Hierbij mijn Iron Heart 777 21oz, waarmee ik de Indigo Invitational Y4 heb gedaan. Samen met een blauwe IWC Mark XX. Gaat natuurlijk goed samen!

Jaar 5 start volgende week en er ligt een Flat Head klaar die ik in Harajuku gescored heb :grin:

7 likes

mooie combo bro. iron heart is top. ik hou van hun selvedge trucker jassen.

1 like