laat je "jeans en t-shirt" horloge zien (en je speciale denim)

Ik kan Arborator in Haarlem en King & Queens in Antwerpen erg aanraden!

Ik rol meestal op in dit warme Nederland en maak me er niet al te druk om. Toolwatches passen naar mijn idee het beste bij dit soort kleding, dus een krasje hier en daar maakt me niet zoveel uit (extra patina?)

1 like

Ja, maar die is limited…
(Mooie marketing term, want alles is limited in mijn ogen).

3 likes

2 likes

Krijg je daar de billen niet bij voor een uurtje of twee?

1 like

Bij sommige hemden/ horloges vond ik dit ook wel eens onnodig krassen. Stukje meubelvilt op de binnenkant van je metalen knoop plakken. Voel je niks van.

En dan een wassing alsof ie regelrecht van shein komt. Afschuwelijk.

1 like

Dan vraag ik me toch af wat voor broeken dat zijn… Zelfs goedkope meuk van de C&A en action heeft daar geen last van.
Wel eerst weken in water met een scheutje azijn :wink:

Dat ga ik eens proberen :+1:

1 like

ja dan toch m’n vintage Seiko 5 met Levi’s 501. Old school

5 likes

4 likes

Corduroy. A propos old skool. I approve.

Zo wordt het nooit wat met die jonge strakke meiden.

2 likes

Is niet echt he.

Had er ooit wel één :slightly_smiling_face:

1 like

Net zoals met denim en autos is het bij corduroy ook dat de specifieke kont die erin zit van meer belang is voor die jonge strakke meiden dan de verpakking zelf.

Corduroy ftw. Maar ik haal de mijne maar in de herfst uit de kast. :ok_hand:t2:

2 likes

Daar in Tsjechië is het ook een koud kunstje om met een goedgevulde Nederlandse of Belgische portemonnee een veel te jonge lokale schone aan de haak te slaan. Daar doet een corduroy broek - een goede kont erin of niet - niets aan af.

Maar goed dat hoef ik u niet uit te leggen. :face_with_peeking_eye:

1 like

Hee, ik zei “meer belang”, niet “enig belang”. :rofl:

Het gewicht van de portefeuille moet minstens lineair evenredig zijn met het gewicht van die kont dan. Ik stond heel scherp toen, goddank dus.

't Is eigenlijk net Manilla, maar dan zonder de ladyboys

1 like

Zoiets. Nu goed, Praag dan toch. Hoofdsteden zijn altijd een beetje een eiland in het land. “Il n’est pas Francais monsieur, il est Parisien”.

En net zoals in Manila is jong en schoon op zich geen probleem maar dan vis je mogelijk wel in een heel specifieke onderstroom van de sociale ladder. Wat een paar niggles in de marge met zich meebrengt waar je in Manila snel met de eerste intercontinentale vlucht kan van wegdansen maar in het ex-Oostblok net iets minder. :smiling_face_with_tear:

1 like

Manila for the win, met andere woorden.