Zit heerlijk - dikke stof dus klein beetje stroef, maar zo heb ik het graag. Als ik een jeans wil die na 3 maand aanvoelt als een pyjamabroek en na minder dan een jaar los doorgesleten is rond de kroonjuwelen dan koop ik wel weer een Levi’s of Wrangler voor niet eens veel minder dan de 180-ish euronen die deze nu gekost heeft.
Dat blauw afgaan is er niet bij want ik heb ze bij ontvangst geweekt (jaja, heiligschennis of niet, ik wil een egale kleur houden).
Ik durf bijna niet te posten hier tussen al die spijkerbroekologen en denim-fijnproevers, het lijkt wel de kledingtechnische variant van oenologie. Ik draag spijkerbroeken vnl als het wat kouder is (dus steeds minder) en ik haal ze gewoon bij Uniqlo of Jack & Jones. Volgens de mannen Grivec moet je een spijkerbroek een jaar lang elke dag dragen en niet wassen voordat 'ie een beetje lekker gaat zitten…tja…
Een t-shirt vind ik ondergoed, dus dat draag ik alleen ergens onder. Er zijn ook maar zeer weinig mensen die er in een t-shirt goed uitzien en dat ligt meestal niet aan de pasvorm van het t-shirt of de prijs ervan.
Naast raw denim jeans draag ik zelf ook veel denim overhemden. Deze hebben vrijwel altijd metalen knoopjes aan de manchetten. Hoe doen jullie dat i.c.m. jullie horloge en mogelijke krassen?
Maak je je daar niet druk om, rol je je mouwen op of iets anders?
Zelf maakte ik me er nooit druk om, maar met de nieuwste aankoop toch een beetje, want wil geen krassen op de band en kast