Kwaliteit van stof is vrijwel gelijk (Europese lijn maken ze beide gebruik van Candiani). De Japanse stoffen ben ik bij Denham niet bekend mee, dus daar kan ik niks over zeggen.
Denham is wat meer modebewust en luidruchtiger in stijl. Benzak is in mijn beleving wat minimalistischer, wat mij meer aanspreekt.
I am only one month into daily wearing my newest pair of Edwins and my girlfriend is questioning what the hygienic state of them will be after a full 8 months…
Haha ja. Van iedere keer dat die broek in de was geweest is, weet ik de reden nog .
Om de broek te zetten, bij ontvangst gespoelt.
Dochter van toen net een jaar was ziek. Rode curry overgegeven terwijl ik haar in slaap wilde wiegen. Letterlijk alles zat onder.
Zelfde dochter tijdens het zindelijk maken: zit op schoot om een boekje te lezen voor het slapen gaan… moest blijkbaar plassen.
Zwarte Cross.
@darkgrey I regularly hang my pants outside to air them out. That’s the advantage of rotating them. You can also put them in the freezer, but I don’t have any experience with that.
Maar serieus? Ik vind dit een gaaf onderwerp en ben in de markt voor serieuze jeans enzo. Maar hoe? Na 8 maanden?! Wassen?! Hoe werkt dit?
Ik denk dat ik een normale hygiëne standaard heb en ik ben echt oprecht benieuwd hoe iemand relaxed naar kantoor gaat in een broek die xx maanden niet in de was geweest is