laat je "jeans en t-shirt" horloge zien (en je speciale denim)

Die zijn niet in een fatsoenlijke lengtemaat te krijgen :confused:

4 likes

4 likes

Update! Ding draagt als een pyjama broek ik de tussentijd. Heavy duty materiaal, stijf, maar op de juiste plekken comfortabel geworden. Uiteraard witte gympies verpest, maar ach… dat hoort er nu eenmaal bij denk ik haha.

Om de pols…

2 likes

Deze Sugar Cane 2021 afgelopen weekend gescoord. Net weer ietsje ruimer dan mijn Benzak B-04.

Ben benieuwd hoe deze straks vormt en faded…

1 like

Vind deze altijd zo lekker bij een jeans(stof) staan…

1 like

Je horloge collectie spreekt dit tegen haha!

1 like

1 like

4 likes

Hopelijk had je die dag 't juiste klokje om :wink:

Stalen band op jeans en t-shirt blijft een mooie combi

1 like

Ik vind het een prachtige match, deze wijzerplaat met denim!

Oja, die onderste kroonbeschermer is inmiddels schoon.

5 likes

Ftfy

Er zijn mensen die denken als ze een werkbroek van €300 kopen, dat dit niet meer geldt
:thinking:

Er zijn ook mensen die denken dat een vuilniszak van €300 geen vuilniszak meer is omdat er een grote B op staat. Maar ja.

Dat gezegd zijnde, denim is ooit begonnen als werkbroekenstof. Stof kan je anders aanwenden, en dan krampachtig oogklepgewijs blijven focussen op de originele gebruikswijze is nogal idioot. Bubble wrap is ooit uitgevonden als textuur behangpapier. Gaan mensen dan ook bij elk pakketje van Bol hautain de neus ophalen?

Oesters waren trouwens ook paupervoer, ooit. “It’s a very remarkable circumstance, Sir, that poverty and oysters always seem to go together”. Je moest zelfs voor een pauper al vrij wanhopig zijn alvorens die goedkope zoute snotrommel te willen eten. :upside_down_face:

Denim is een veelzijdige stof. Voor werkbroeken zijn er intussen trouwens al veel efficiëntere, scheurbestendigere, vuurwerende, … alternatieven.

2 likes

Nee hoor, horloge zou snel in mijn broekzak verdwijnen… :sunglasses::joy:

Geen speciale denim, en een polo in plaats van een T-shirt, maar desondanks wel een aardige combi, vind ik dan:

3 likes