Laat je Off HF horloge zien

Die Tudor van vandaag bijvoorbeeld, ben geen fan van het merk maar die is wel tot, een wat ouder model?

4 likes

Ooit een tonneauvormige duiker gezien?

10 likes

Bijdeze een schitterende JD van @L30N en de mijne, wie heeft ook een Off HF horloge? Laat het dan hier zien.:grinning_face_with_smiling_eyes:Bedankt @Harpoen!afbeelding

14 likes

Leuk topic @Tabbah

Deze (oud) horloges van mij passen ook wel in het rijtje.

17 likes

Dank je wel! Dacht al je profielfoto komt bekend voor :grinning_face_with_smiling_eyes:, je ben wel echt fan van Perrelet hè. Montblanc en GP zie je ook idd te weinig op HF.

1 like

@Tabbah Leuk topic. Tof om hier andere dan de vaste waarden voorbij te zien komen. Ik haal er inspiratie uit :slight_smile:

2 likes

Dank je! Jij mag ook meedoen hoor!

1 like

Dit leuke horloge tegen gekomen van @Cihanski. Florijn, jawel van eigen bodem :netherlands:

5 likes

Dank je voor de eervolle vermelding :smiley:

1 like

Weer zo een schitterend horloge elders op HF gezien van @RNooij van het Engelse merk Garrick, prachtige hand gegraveerde wijzerplaat.

20 likes

Stuk voor stuk prachtig

2 likes

Foto geleend van @Oldheritage, leuk Jordi horloge

9 likes

Blancpain, het oudste horlogemerk ter wereld! Niet echt veel aandacht op HF. Eerste foto geleend van @edwin16.


13 likes

Foto geleend van @JackW, Dunhill maakte leuke horloges in de 90’s.

15 likes

Inderdaad. Ik heb nog een setje; een Carwatch en een DM7:

EDIT: leuk topic trouwens. Ik heb bij nader inzien wel meer horloges gehad die er een plekje in verdienen. Een snelle selectie:

19 likes

Leuk! Nostalgie die Dunhills en Ebel! Die Facet👍Je hebt een Parmigiani😍 mooi! Lip is ook zo apart. Bedankt voor het delen!

1 like

Hád een Parmigiani. :wink: Dank je!

1 like

Wat was je ervaring daarmee? Was het waard? Het heeft een exclusieve imago, past in het rijtje van Frank Muller.

1 like

Tja, dat moet ieder voor zich bepalen. Ik vond het een heel bijzonder horloge, met een fantastische afwerking.

1 like