Laat je Off HF horloge zien

Chronoswiss van @ROOMTU

7 likes

Ebel Discovery van @Tim01 wordt hier zeker wel gewaardeerd :star_struck:

6 likes

Forgèt serie D & serie A.

9 likes

Volgens mij wel.

1 like

Prachtig Pequignet van @Meistersinger Die Fransen kunnen ook wel wat.

5 likes

Iemand had hier die Montblanc met die werelddelen erop. Man man die is echt niet normaal mooi.

2 likes

Bedoel je deze? Horloge van mijn pa :grin:

13 likes

Hoe oud is het horloge? Is dit ook van het vulpen-merk?

2 likes

Ja die :D. Die is gekkk

3 likes

Ja dat is inderdaad hetzelfde merk, maken mooie horloges. Hebben als ik het mij goed herinner Minerva overgenomen met enkele mooie uurwerken. Dit horloge is van medio 2018.

2 likes

Niet meer in bezit, mag hier toch wel gepost worden

10 likes

Heel mooi die klassieke uitstraling!

1 like

Ja prachtig. Alhoewel een horloge in werkelijkheid vaak mooier is dan op de foto, was het hier andersom.

Alles was zo glimmend, dat de details niet opvielen. Cijfertjes van de chronograaf waren zo klein dat de chronograaf onbruikaar zou zijn voor me. (niet dat ik hem wilde gebruiken overigens)
Het was een moeilijk afleesbaar horloge.
Maar op deze foto, wauw, als ik niet’ beter’ wist zou ik hem zo weer terug willen😀

2 likes

Ebel Sport Wave van @Chlorophyl, jammer dat deze niet meer wordt gemaakt.

4 likes

afbeelding

13 likes

6 likes

Mooie FC van @Juxienn, toch ook een beetje Nederlands :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

Dit is toch wel een van de mooiste topics op HF. Wat mij betreft het Flagship topic, wat een parels en leuke exemplaren komen hier voorbij.

@Tabbah mooi initiatief en prachtige aftrap met je collectie.

5 likes

Leuk dat je ‘m voorbij laat komen hier, vind ik leuk. Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat het niets bijzonders is, zeker gezien de prijsklasse (relatief goed betaalbaar voor het gros). Je hebt echter wel gelijk dat ik dit type/deze stijl hier weinig voorbij zie komen. Dit topic gaat lekker buiten de gebaande laden (op een goede manier). Ik zou het haast een tegendraadje willen noemen :wink:

2 likes

Dak je wel :pray: voor je compliment! Probeer idd om een andere geluid/beeld te laten horen/zien tussen de tsunami’s van… :wink: het initiatief komt na dat ik een keer de stoute schoenen aantrok en mijn hele collectie op een andere topic gooide, maar toch onverwacht veel positieve reacties kreeg. Heb het idee dat veel horlogevrienden ook “andere” horloges hebben maar alleen de “gangbare” laten zien op HF.

3 likes