Laat je Off HF horloge zien

Graag gedaan! Als mensen zelf niet posten dan moet ik maar doen hè😉 heb veel FC’s gezien maar deze voor het eerst, het heeft iets van Breguet, het is sowieso een leuk merk, zich goed heeft ontwikkeld door de jaren heen. Wat betreft prijsklasse, denk vrijwel iedereen (relatief) laag mee begint, maar waar deze hobby er vooral om gaat is het plezier. En hoe leuk zal het zijn als je straks dit horloge doorgeeft aan je kind😉

3 likes

Inderdaad. Wat betreft prijs doelde ik meer op laagdrempeligheid van dit merk: ze hebben een goed betaalbaar aanbod. Uiteraard bedienen zij ook het hogere segment, maar het is niet een merk als Rolex o.i.d. waar de drempel veel hoger ligt.

1 like

Geloof dat ze een eeuwigdurende kalender hebben voor nog geen 10k, een merk met eerlijke prijzen misschien wel.

1 like

Maar 10k is nou niet echt een laagdrempelige prijs voor de doorsnee Nederlander. Ik moest voor deze occasion al heel erg lief naar mijn eega kijken.

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes:dat is ook maar waar. Heb je verhaal gelezen, maar geloof me, je gaat de lat steeds hoger leggen :rofl:

Ik ken mezelf, dat ligt volledig in de lijn der verwachting.

1 like

Ik zie net trouwens een prachtige 18k gouden Tabbah op het welbekende Nederlandse tweedehands platform staan. Mijn FC wijzerplaat heeft wel iets weg van deze Tabbah. Erg mooi ding!

1 like

Leuk! Heb een stalen van dit model gehad, ja idd een guilloché wijzerplaat, je hebt ook een klassieke smaak merk ik

1 like

Heb er nog wel eentje :joy:

4 likes

:+1::grinning_face_with_smiling_eyes: een oud model van 20(?) jaar geleden geloof ik.

1 like

Weer een mooie Pequignet Moorea van @Meistersinger

een quartz maar wel zo makkelijk😄

4 likes

Ebel Tarawa van @Mikel

7 likes

Zag ‘m net ook in ‘wat dragen wij vandaag’, mooie, opvallende verschijning.

2 likes

9 likes

Vind het heel mooi! Datum op 3 uur stoort hier niet. Jammer dat het discontinued is. Bedankt voor de mooie foto’s.

1 like

Nog zo een mooi Ebel 1911 Discovery van @Proenski

7 likes

Boucheron Reflet op oranje. Fijne Koningsdag :netherlands::crown::sunny:

afbeelding

12 likes

Toch nog mooie Ebels op HF🤩 Discovery van @ronp en Classic Wave van @Arnout86

10 likes

13 likes

Een Issey Miyake van @Silodam, modeontwerpers maken ook wel eens leuke horloges.

12 likes