Laat je Off HF horloge zien

Deze Ulysse Nardin van @Capibara verdient zeker een plek op deze topic!

11 likes

Een Seiko is niet bepaald Off HF😉maar deze van @ElderRuwy, met facetten in het glas, zeker wel!

11 likes

Er zweeft nog een voorganger rond op het forum die nog iets extremer is qua kleur dan deze. Die was ook voorzien van facetglas. (er staat mij ook bij dat er citizen’s zijn die het hebben)

Deze had ik overgenomen van @raoult en is uiteindeljk doorgegaan naar @JS06 die hem op zijn beurt ook weer heeft laten gaan. Dat was pas echt een waanzinnige eye-catcher, alleen gewoon net iets te veel om “normaal” te kunnen dragen.

van beiden heb ik NA’s geschreven. Mocht je wat te lezen zoeken en wat extra foto’s willen zien:

9 likes

:star_struck: mooi dankjewel!

2 likes

Helemaal mee eens! Echt heel apart om te zien, het eerste horloge dat mij wat aan de kleine kant en te opvallend tegelijk was :joy:.

De ‘dubbele afwerking’ van de wijzerplaat in combinatie met het facetglas, je weet niet wat je ziet :ok_hand:

1 like

Facet en two-tone blue moet je gewoon hebben :yum:

7 likes

Union Ancre met Formica Dial

23 likes

Apart! Dank je wel :blush: is dat hout op de wijzerplaat?

2 likes

Nep hout, volgens mij een soort fineer dat o.a. in de meubelindustrie wordt gebruikt. Toch @Cricket33

2 likes

Geen hout. Lijk op geëtst koper. Is gebaseerd op dashboard van Renault Alpine uit eind jaren 60.

9 likes

Veel bijzondere en niet alledaagse horloges! Respect!

2 likes

Raymond Weil Parsifal van @LeGris, met een zeldzame kastvorm.

12 likes

13 likes

Wat een rete gave collectie! Verfrissend! :sunglasses:

1 like

Een mooie Rus!

1 like

Crosspost

8 likes

Zoooo, nóg een?! Het moet niet gekker worden :rofl::rofl::rofl: wel een mooi! Prachtig, Zwitsers uurwerk?

1 like

Hahaha. Nee, je hebt helemaal gelijk, gekker moet het niet worden :rofl:

Ik ben op een punt in de hobby beland waar ik ook wat van de hand moet doen. Voor bekostiging van mijn steeds duurdere smaak en omdat met steeds meer horloges, de horloges automatisch minder draagtijd krijgen.
Deze Pequignet Mooréa Elegance staat alweer op Chrono24 :thinking:
Maar hij is echt prachtig, al zeg ik het zelf😄

Eta-uurwerk

2 likes

Deze Piaget Altiplano 60th anniversary van @Poktori past ook in het rijtje

10 likes

Ik weet niet welk merk foto 5 is maar die is samen met foto 7 en de Gerald Genta echt geweldig! Prachtige collectie :ok_hand:t3: :heart_eyes:

1 like