Laat je Off HF horloge zien

Dankjewel! Ze zijn allebei van het merk Van der Bauwede, model Magnum diver riva en Magnum Quarterback https://www.europastar.com/magazine/watch-galleries/1000602538-magnum-diver-riva-by-van-der-bauwede.html
http://www.vdb.ch/

1 like

Thanks!

1 like

Zie voor het eerst een Hermès (Slim) op HF! @ChetBaker🤩

11 likes

Mooi ontwerp :kissing_smiling_eyes: :ok_hand:

Alleen die “2”… :grimacing:

1 like

Voor elke model een eigen type index is wel hun handelsmerk. Maar of ze allemaal mooi zijn…

4 likes

Nee, ik zie het :face_with_hand_over_mouth:
Die rechtsonder is trouwens wel erg mooi!

1 like

Het doet denken aan de oude Seamaster.

1 like

Die zijn wel voordeliger ja :wink:

Ik zocht even de prijs op van de H08 :confounded:

1 like

Een Locman van @Silodam. Leuk merk.

5 likes

Chopard Alpine Eagle van @Erik11, de moderne vertaling van de St. Moritz, prachtig :heart_eyes:

20 likes

Ja wat een topper is dat zeg😍

1 like

Ulysse Nardin van @Kiske, zeker Off HF🤩

11 likes

Voor het eerst een Corum (Bubbel) tegengekomen op HF van @Cihanski. Het merk met veel bijzondere/eigenzinnige modellen.

11 likes

Een kleine correctie, alhoewel deze geweldige Corum inderdaad om mijn pols hangt, is dit horloge niet van mij. Mocht 'm even passen van mijn zwager :selfie:t2:

2 likes

Idd nu je het zegt, het is natuurlijk maar een font en de 2 leent zich niet eenvoudig om onderbroken te worden, en de 1 is ook niet onderbroken. Anyway, overall vind ik het wel een prima horloge.

2 likes

Dit horloge is blijkbaar zo OFF dat echt niemand het wil :woozy_face:
Heeft maanden in het blauwe gedeelte gestaan zonder zelfs maar één PMettje.
Nu ergens in het archief. Ooit met veel plezier gekocht maar heb er niks meer mee spijtig genoeg. Mss komt de liefde nog is terug ?


18 likes

Nou vind hem wel leuk hoor, apart . 8 dagen gangreserve op een speelse manier. Het vorm spreekt niet iedereen aan denk ik. Is het een vintage of remake?

1 like

Prachtig topic, ik las hier dat de Omega Constellation een ontwerp van Genta is, maar ik begreep ook dat het ontwerp van mijn Omega uit 1944 (zie foto’s) een voorloper was van het ontwerp van de eerste Constellations:

8 likes

Dank u wel! U heeft een indrukwekkende Omega collectie!

2 likes

Prachtig Perrelet van @jovame

15 likes