Laat je Off HF horloge zien

Erg leuk!

2 likes

Blancpain Leman van @Brava. Bedankt @HorlogeHalle

6 likes

Nog eentje…

10 likes

Iets anders…

10 likes

Bucherer heeft leuke horloges :+1:

2 likes

Montblanc van @Myspeedyworld

6 likes

Wel mooie horloges van Montblanc maar ik blijf het merk toch associëren met (luxe) relatiegeschenken

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Cross post

4 likes

Ik heb ook een Rotary reversible, en batterijen vervangen schijnt nogal een lastige klus te zijn.
De mijne moet ook weer nieuwe batterijtjes, ik ga er enkel mee naar een winkel die een horlogemaker in dienst heeft.
(destijds in Engeland gekocht, tijdens een vakantie)

1 like

Ziet er best strak uit! Heb je meer informatie hier over?

1 like

Wist niet dat er van dit merk ook horloges zijn @Robmob

1 like

Uniform Wares M40 uit mijn hoofd. Niet meer
Leverbaar? Ik had destijds al een van de laatste exemplaren. Helaas (vind ik) een Quartz. Mechanisch had ik mooier gevonden :innocent:

1 like

Werden en worden ook weinig verkocht. 15 jaar geleden aangeschaft. Het is meer een Franse hobby.
Horloge is van redelijke kwaliteit, oké Quartz uurwerkje. Staal is aan de krasgevoelige kant (deze is al een keer wat opgepoetst) en het glaasje is vervangen door saffier. Maar ik spaar hem niet en hij houdt zich prima :slight_smile:

2 likes

Ik zou bijna zeggen: van welk merk niet?

2 likes

Gaaf horloge, maar wat een draak van een markeringen… Sorry, maar dit is dus precies de reden dat ik een grote (GROTE!!!) haat heb voor Romeinse cijfers. Tenzij dit model liefkozend Swatch The Parody genoemd wordt…

Sorry voor de grote rant, maar moest er even uit… Gelukkig verschillen smaken. Het staal met het harde blauw en open dial vind ik wel leuk en origineel, maar Oe, die cijfers…

2 likes

@pverstraten het is gewoon een dikke klatser van platinum dan maakt de wijzerplaat niet meer uit :joy::joy:

1 like

Het horloge is geproduceerd in de jaren negentig, toen waren Romeinse cijfers populair, en deze was wel extreem.

@johngo, ik heb deze mooieling in dit leuke topic verplaatst.
Dat vindt de starter @Tabbah vast niet erg :wink:

4 likes

Zeker niet hoor, sterk nog heb dit altijd mooi gevonden. Het lijkt wel een beetje op de Vintage van Girard Perregaux.

1 like