Laat je Off HF horloge zien

Ik had er vroeger een van Drakkar Noir :joy:

En sorry voor de topic vervuiling, maar ik vind er zowaar ook nog eentje op het wijde wereldse web

Die heb ik nog zelfs

1 like

Ondanks dat de Omega niet echt een Off HF horloge is, maakt de NASA band hem wel een tikkeltje apart. Dat gekke ding er naast is sowieso totaal wereldvreemd :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Mooi! Vooral die Arnold & Son dan :wink:

1 like

Oh ja, deze zijn er ook nog:

7 likes

3 likes

Tabbah premiere


Ooit gevonden in een kringloopwinkeltje, sindsdien veel draagplezier van gehad. Goudlaag is wat versleten maar daardoor kan hij prima door als “beater”. Heeft wat weg van Cartier imo. Weet niet of ik ooit eerder zoveel markeringen op een backcase heb zien zitten haha.

4 likes

Leuk heb ook gehad! 33 mm is wel een beetje klein voor het begrip van nu.

1 like

Dat is waar, hoewel hij iets groter draagt door de kroon. Ik heb zelf hele smalle polsen dus grote horloges trekken mij niet. Ik geloof niet dat ik iets groters dan 38mm in mijn collectie heb op het moment. Alles vanaf 30mm kan ik waarderen :slight_smile: (afhankelijk van model uiteraard). Ben nu voor het eerst opzoek naar een 41mm omega f300hz diver, flink uit de comfort zone dus :open_mouth: haha

3 likes

Mooie Bvlgari Octo van @Warroo

14 likes

Eenvoudige Skagen hybrid (X post btw)

5 likes

Is Swatch Off HF? In ieder geval redder van de Zwitserse horloge-industrie. @Biggelbach

5 likes

Ja eens. Dit model (YAS100G Body & Soul) heeft een ETA uurwerk waarin de techniek mooi zichtbaar is. Fascinerend om naar te kijken

2 likes

Een Armand Nicolet @FilipD

9 likes

Inderdaad, staat nu in het blauwe gedeelte.

1 like

Hoe bevalt 'ie? Ik heb een Lilienthal overwogen - en toen meldde ik me aan op HF :see_no_evil:

Erg fijn horloge, voelt degelijk aan. Ik vind het een prima ding voor zijn geld. Ronda R150 aan boord met ±12 sec/dag
Ben er happy mee, de mesh draagt ook zeer comfortabel

1 like

Overseas @deuxani

13 likes

Klassieke exclusieve schoonheid, onbereikbaar voor mij.
Maar vooral ook mooi!

1 like

Nou onbereikbaar? Je hebt een mooie collectie hoor!

1 like