Laat je Off HF horloge zien

Mijn voorkeur zit tussen 40 tot 43mm en die 38mm vind ik echt te klein…heb wel wat kleinere vintage horloges maar die draag ik dan ook bijna nooit

1 like

Bulgari Octo Solotempo
38mm dus niet zo’n oversized horloge, en met zijn rosé gouden accenten op en top moderne dresser.

22 likes

Bedankt!! :+1:prachtig :heart_eyes:zo bewerkelijk met die facetten maar toch rustgevend, sportief en elegant tegelijk, raakt nooit uitgekeken! Niet onbelangrijk met een in-house kaliber. Twee tonen zie je ook niet veel.

Die Genta :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Dank je wel! Bvlgari gaat dit model herintroduceren als bi-retro in titanium, met datum dus.

1 like

Wat een beauty!
Sinds de Octo aan mij bekend is wil ik het horloge hebben.

2 likes

Wat een enthousiasme!
Leuk om te lezen dat er meer mensen hier het model zo kunnen waarderen. :grin:
Op foto’s moeilijk vast te leggen hoe uniek die is qua vormgeving en speelt met de weerkaatsing van licht.

De two tone Solotempo (met band) is maar heel kort geleverd, zodoende inderdaad maar weinig te zien.
Zonde naar mijn mening, want met name de band is op deze manier ook een kunstwerk op zich.

2 likes

Ik vind de platte stalen versie met microrotor en schroefkroon subliem, uiteraard op staal.
Hier de achterkant.
Onvoorstelbaar mooi.
De twotone had ik nog niet gezien. Ook fantastisch mooi. Geweldig die Octo’s.

7 likes

Dat is jammer idd. Gezien de hoeveelheid goud in de band was het misschien prijstechnisch niet interessant. Ben eigenlijk niet zo een fan van Genta’s achthoekige design, maar dit is waanzinnig mooi bedacht in een soort van 3D, volgens mij hadden ze ook designprijs hiermee gewonnen.

1 like

Ja deze heb ik in de boetiek gepast in titanium dan, ongelooflijk plat door de microrotor, zelfs een wereldrecord.

15 likes

Iets volledig anders en nieuw.
Nieuw concept gebaseerd op crowd funding.

CIGA Design Titanium Automatic
Incl verzenden en invoerrechten/btw

€270. :wink:

6 likes

:grinning: leuk!! Heb op Facebook gezien, heel tof :ok_hand: Seagul uurwerk, het komt uit China dus? Moest je nog btw erover betalen?
Als je het verhaal zo hoort qua materiaal gebruik en zo, interessant! Door social media en internet ontstaan er veel van dit soort initiatieven, ook Code 41 bijvoorbeeld. Alleen een beetje jammer dat het ontwerp niet zo origineel is😉Maar ja voor dat geld heeel leuk!

1 like

Ja, moest in totaal aan belastingen nog €46 bijdokken maar het klokje kostte incl verzenden dus maar €224

Design idd zoals Hublot of Richard Mille maar geen replica daarvan dus men gaat nog wel eens kijken met grote ogen denk ik :wink:

En ach, er zijn voldoende andere merken die qua ontwerp heel dicht proberen te komen bij topmerken.
Ik heb een Seiko SUN025 die ook regelmatig wordt gezien als een Rolex Explorer II… :wink:

5 likes

Mooi horloge voor een mooie prijs.
Het komt inderdaad voor dat een horloge soms op een ander horloge lijkt.
Soit.

2 likes

Dat Seiko qua design in de buurt van “top”merk probeert te komen? Dat durf ik op HF niet hard op te zeggen :wink:

2 likes

Mee eens

Jeetje wat een collectie heb jij zeg! Deze is ook prachtig!

1 like

Haha ja. Misschien niet zo handig uitgedrukt. Ben zelf een echte liefhebber van Seiko:

Maar deze SUN025 kost(te) nieuw ca €400 en de Explorer II zeker wel € 10.000…

2 likes

Dank je wel! Nou je hebt ook mooie collectie hoor!

2 likes