En de ex van @Fate_Amenable_To_Change die misschien hier bij een HF-lid zwerft maar te weinig/niet te zien is in dit topic helaas. Die staat op mijn lijstje, maar net zo zeldzaam als geurloze paardenkak
Je kunt me voor gek verslijten, maar na het hebben van twee stuks met Washi kan ik oprecht zeggen dat deze gewone sunburst quartz met cursief “Chronomaster” op de plaat één van de absoluut beste The Citizens is met de meeste staying power.
Om met James Brown te spreken; You don’t have to do no soloin’ brother, just keep what you got. Don’t turn it loose, 'cause it’s a mother.
NA! Ik vind deze persoonlijk nog mooier dan de AQ4100 modellen die ik in het echt heb mogen ervaren. Ik had echter verwacht dat de wijzerplaat een iets lichtere kleur blauw zou hebben op basis van foto’s en video’s maar het is meer een sunburst navy.
Vandaar toch de twijfel om te kijken of ik hem kan ruilen tegen een SBGX263 voor meer variatie, omdat ik met mijn Oris Diver Date ook een ‘blauw’ horloge in de collectie heb dat in de meeste soorten licht zwart lijkt.
Absoluut een schitterend horloge. Natuurlijk het gemak van Solar met perpetual calendar en het gebruik van Washi is uniek. ik kom zelden groene wijzerplaten tegen die ik oprecht mooi vindt. Dat maakt deze chronomaster erg geslaagd.
Ik heb een Citizen gehad met het A010 uurwerk. Ik vond een wijzer die eigenlijk nooit beweegt nogal nutteloos. Bij een Spring Drive of mechanisch horloge klopt dat beter.