Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

46 likes

Dit is genieten hoor. Bedankt iedereen voor de geplaatste foto’s.

Ik keek al met een andere blik naar Citizen horloges maar nu nog meer…

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Prachtig! :ok_hand: Congrats…again. :sunglasses:

1 like

Heel erg strak horloge die witte Chronomaster. Super gaaf :+1:

1 like

Zwarte heb ik volgende week :wink:

2 likes

Cool! Op leer dan neem ik aan? Ik hoop dat je daar ook van dit soort prachtige macro foto’s van kunt maken!

Dit is wel echt een droom horloge voor mij. Vanaf de eerste keer dat ik hem zag zo’n 2 jaar terug was het meteen liefde op het eerst gezicht!

Voor mij zou dit dan ook in mijn ideale 3 piece collectie zitten (
3 piece collectie < 5000 euro)

Nee, ik verwacht dat hij de AQ4030 krijgt, niet de AQ4020 in zwart. Die is niet meer te krijgen.

2 likes

Oohh :frowning:

Natuurlijk ook mooi, maar de 4020 is voor mij verreweg de mooiste! Dat die nu overigens al niet meer te krijgen is… Ik dacht dat het model nog maar 2 of 3 jaar oud was.

Wat is het verschil tussen de 4020 en de 4030?

De AQ4020 is mijn witte bijvoorbeeld. Kleiner dan de 4030 en oa geen lume.

De AQ4030 is een nieuwer model, wel lume dus. Andere wijzers, andere chapterring en andere coating op het titanium. Hoger en dikker. Al zit de hoogte vooral in het bolle glas ipv vlak glas voor de 4020.

3 likes

Het polijstwerk van de kast en wijzers is bij GS gewoon beter. Dat gezegd hebbende, de wijzerplaten van de Chronomasters zijn on par, de uurwerken zijn cooler dan de 9F Serie en de harde coating is natuurlijk een enorme pré.

Kortom: ik heb ze allebei even hoog zitten, maar ze scoren op verschillende punten.

3 likes

Die zag ik ook al wel aankomen :grin:
Ik, de gewone simpele pleb die nog nooit een gs of chronomaster van dichtbij heeft gezien :wink:

1 like

Zomaar uit de losse pols wat platina vlokken gestrooid op de washi papieren wijzerplaat. Je moet het maar bedenken. Volgens mij hadden ze een feestje te vieren :smile:

27 likes

Lumeshot aub :+1:t2::smiley:

3 likes

Non de jus ben normaal helemaal niet van dress of quarts maar deze en de witte zijn zo mooi. Hoe is de lume?

1 like

Eerlijk gezegd maar kort naar gekeken. Kleurt groen. Weet niet hoe lang het houdt.

2 likes

33 likes

:+1:
Dank voor de lumeshot.

3 likes

Sjee, wat cool. Zoeen wil ik er ook nog wel bij hebben, die lume indices op die blauwe plaat. Hmmmm. :thinking:

@vierport, ze staan niet bij je op de site… Wat doen die dingen? PB mag hoor, gewoon even uit nieuwsgierigheid.

3 likes