Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Hier word je toch vrolijk van!

Wat een mooie horloges!

3 likes

Haha. Past mooi bij jouw Citizens.

1 like

Prijs ook besproken? :wink:

1 like

Nee wat betreft mooie spullen laten we dat graag buiten beschouwing. Wanneer we boodschappen doen is het echter een ander verhaal :money_mouth_face:

3 likes

:rofl: :rofl: :rofl: allebei herkenbaar!!!

3 likes

Even snel een paar macroshots.

44 likes

@vierport Paul, jij zou daar antwoord op moeten kunnen geven: hoe verhoudt zich dit nou qua afwerking t.o.v. Grand Seiko? :thinking:

2 likes

Toch dit model ingekocht dus. Mooi man!!

1 like

mooi hoor! Heb je ook al eens een zwarte ‘in the metal’ gezien?

1 like

Hey Eric,
De afwerking is echt heel goed. Ik heb alleen twee Citizen modellen als vergelijking. De blauwe en witte met washi papier. Als je in de markt bent voor een HAQ van Gs dan zou ik deze Citizens zeker meenemen in je overweging. De verpakking ziet er alleen wat minder sjiek uit.

Yes, op aanvraag.

Nope, maar die is van hetzelfde kaliber als deze blauwe.

4 likes

Wat mij betreft is de afwerking van GS op micro niveau mooier… Maar dat zie je niet zonder super macro. Wat je wel ziet met blote oog is dat GS echt kwetsbaarder is voor krassen op de kast, lugs, bezel, band, etc… Daarom wint Citizen voor mij op dit moment :face_with_monocle:

1 like

Pfoah wat mooi zeg.

2 likes

De witte is ook binnen :wink:

4 likes

Ha super, zal je vanavond even een pb sturen :wink:

1 like

Dank Paul…gelukkig gaat de verpakking de kast in :wink:

1 like

:heart_eyes: wow!

Zeker dan moeilijk kiezen tussen GS en Citizen, deze blauwe plaat is wel erg mooi. Heb je ook nog een foto van de hele wijzerplaat?

2 likes

Als het lukt zal ik morgen bij daglicht nog wat foto`s maken.

1 like

maar wel een hele mooie !

Je bent nog een eind weg van de Citizens waar dit topic voor bedoeld is… maar je bent goed op weg dus…keep it up :wink:

1 like

Haha, ik zie het nu ook. Gevalletje bedtijd😉

1 like