Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Ook een prachtig ding! Alleen vind ik die weer iets saais hebben door de 3 wijzers met dezelfde kleur…
Het is ook nooit goed :sweat_smile:

De goedkoopste optie zonder de bracelet is nu meer dan €3000, incl de btw…

1 like

Aah ja, ik had al wel met een japans mannetje een overeenstemming over de prijs, maar wie weet moet die inmiddels ook meer vragen

1 like

Schitterend horloge. Welke referentie is dit als ik vragen mag?

1 like

Thanks!

Dit is de AQ4091-56M

1 like

Wilde ook net vragen welke dit is.
Oh man, kunnen we de tijd even vooruitspoelen. Wil 'echte 'foto’s zien :blush: (en jij 'm om je pols :grin:)

2 likes

Thnx. Was even in de veronderstelling dat dit een andere variant was in grijsblauw, maar dat ligt aan de render (of mijn ogen). Ben ook benieuwd naar de irl fotos en met name in hoeverre de kleur vd washi matcht met de chapter ring.

1 like

Dit is dus geverfde washi.
Het leuke is dat deze washi Indigo geverft is. In tegenstelling tot de groene en blauwe seizoens versies die een witte washi plaat hebben met een gekleurde plaat er boven.

Dit zijn beide dus “gewoon” wit papieren platen. Waarbij er één een gekleurd plaatje er boven op heeft liggen.

15 likes

:blue_heart::smiley:

11 likes

Boem!:boom:

Zo hé. Wàt een ruwe overgang van die romige mellow tantra zen meditatie wellness hydrotheraphie relaxation sleepy rebirthing sfeer klabam! Horloge! :flushed:

:flushed:

18 likes

Wat zijn de verwachtingen van het effect van zonlicht 0p een geverfde dial? Zal deze verbleken of kleurvast blijven ? .

Ben ook wel benieuwd welke kleuren ze nog meer zullen uitbrengen met deze techniek.

Serieus???

Zal heus wel ooit verbleken maar als je je daar voor nu zorgen om maakt is het een productiefout.

1 like

Onder twee lagen saffier, vakkundig gekleurd en niet afgeraffeld, door een horlogehuis uit het land waar alles om kwaliteit en vakmanschap draait? Ja daar zou ik me niet heel veel zorgen om maken.

1 like

Deze dan?

SBGA415G

3 likes

Zal wel los lopen. Maar ik moet bekennen dat ik er ook aan heb gedacht bij mijn washi dial. Als ik het horloge wegleg, leg ik 'm nooit met de wijzerplaat in de zon.

1 like

Heel mooi om te zien!

1 like

Die heb ik nu inderdaad! Maar wie weet binnenkort niet meer :joy:

16 likes

29 likes

prachtig! Ook de foto!

1 like