Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Echt schitterend. En lekker zo in het zonnetje.

Ik heb net als jij ook altijd een stukje van de band dat net iets te lang is. Wel balen want het is echt een mooi bandje van ontzettend soepel leer. Maar ik overweeg er dus wel een andere voor te halen die wat passender is voor mijn polsomtrek (16,5 cm)

2 likes

Oeh deze heeft een motief op de plaat? Lekker!!

1 like

Ja!

14 likes

Dat het bandje iets uitsteekt kan ik me nu nog niet aan storen. Maar mocht dat wel gebeuren dan verplaats ik de geleiders van de band een beetje zodat hij iets strakker naar het einde zit. Mocht dat niet werken. Dan is dit de perfectie van imperfectie :wink:

1 like

Begrijpelijk, ik vindt dit een fijne lengte.

7 likes

Hele mooie deze! Wat is de ref als ik vragen mag?

Dit is de AQ1000-66A. Een zeer draagbaar horloge wat voor mij een beetje tegen een dresser aan schuurt.

Specs van deze HAQ liegen er niet om ;

Case Size (without crown): 37.2mm

Case Thickness: 10.1mm

Case Lug to Lug: 46mm

Case Material: Stainless steel with Duratect coating

Crystal Material: Flat sapphire with anti-reflective coating

Water Resistance: 100m

Lug Width: 19mm

Movement: Citizen A010 Eco-Drive

Komt eigenlijk op een stalen band, maar die heb ik gewisseld.

7 likes

Casual naar de korfbaltraining doet ie het ook top!

13 likes

7 likes

12 likes

Schitterend! Gelukkig is het goed gekomen met dank aan je zus. Laat het grote genieten beginnen… Een laat ons een beetje deelgenoot zijn met mooie foto’s… :wink:
Edit: Lekker dan… ik keek even niet verder dan mijn neus lang was…: mooie foto’s!

1 like

Die ben ik inderdaad erg dankbaar. Ik kreeg behoorlijk veel stress toen ik zag dat het horloge onderweg was toen ik in Oostenrijk was. Gelukkig heeft ze het voor mij kunnen aannemen. Nu is het inderdaad elke dag genieten!

1 like

21 likes

22 likes

The Citizen 30th Anniversary Limited Edition Models with Washi Paper Dials

13 likes

Die indigo is echt een ultraknapperd

3 likes

20 likes

Erg gave versie, thnx voor de heads-up!
De AQ4100-22L

11 likes

If only… met stalen band