Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Mocht je een mooie 2e handse zoeken, er staat er eentje te koop in Eindhoven

35 likes

Winnaar!

1 like

Wat een topper dit! Hoe vind je hem tov de blauwe washi?

1 like

Geeft me hetzelfde wow gevoel! Heel anders, maar dat is juist de bedoeling :slightly_smiling_face:

4 likes

Heel mooi, proficiat!!!

1 like

Hoe leest ie af? Maw zijn de wijzers goed zichtbaar op die gave wijzerplaat?

1 like

De afleesbaarheid is het minste van mijn Citizens. Maar met daglicht en normaal binnenlicht is het alsnog prima te lezen, met name door de hoge kwaliteit van de wijzers en het glas :ok_hand:t2:

2 likes

Top. Ja is een gave plaat! De leesbaarheid was mijn twijfel maar i trust your word :innocent:

1 like

22 likes

Genieten van het mooie weer

14 likes

Goedenavond allen!

Daar is die dan het kroonstuk van mijn Citizen collectie! En wat is die washi wijzerplaat geweldig zeg!!
Heb nog geen tijd gehad om mooie foto’s maken dus die ben ik jullie nog verschuldigd. Magí had bij de zending nog 2 mooie poetsdoeken gedaan en een nette Parker pen. Ondanks de “te” snelle zending raad ik hem als nog erg aan. Iedereen bedankt voor alle tips, en bij deze mijn “the Citizen AQ4100-22W”.

28 likes

Mooi man! Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig :heart_eyes:, onwijs veel plezier ervan!

1 like

Hier moeten meer plaatjes van komen!
Wat een top horloge!

1 like

Geweldig! Wat is de referentie? Zit zelf te twijfelen een The Citizen aan te schaffen, kijk nu naar een blauwe of zwarte washi maar dit is ook mooi! Is de chapterring van de blauwe “matching”? Ik zie vaak advertenties waar het loijkt dat ie er net een tint naast zit.

1 like

Thanks! Dat is AQ4100-57B.

De blauw washi “indigo” AQ4091-56M heb ik ook. Klopt dat de chapter ring iets anders is. Staat leuk :sunglasses:

14 likes

2 likes

Heel mooi, gefeliciteerd! En veel plezier en verwondering gewenst.

1 like

Ik zal vanavond even een nieuw NA topic aanmaken. Maar bij deze alvast een paar foto’s🤩

31 likes