Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Iedereen ontzettend bedankt voor alle hulp en tips. Ik heb Magi een mail gestuurd en wacht dat nu rustig af. Mochten er updates komen dan laat ik die uiteraard trots weten en wie weet behoort er straks ook een prachtige The Citizen tot mijn collectie :star_struck:

3 likes

Gisteren binnengekomen deze NA: ‘The Citizen’ AQ4100-57L:

7736213c80ae9134f113964087409ca829bc7280_2_666x500

18 likes

Het lijkt erop dat Magí en ik een overeenkomst hebben kunnen sluiten! Qua prijs zit hij net onder chrono24 + aanvullende kosten!

“Mijn eerste The Citizen” wordt vervolgd :grin:

Aangezien ik de eerste week van maart op wintersport ben heb ik gevraagd of het daarna verstuurd kan worden. Dus mijn volgende update is hopelijk een foto van de nieuwe aanwinst! Nogmaals bedankt iedereen :heart_hands:

10 likes

mooi vooruitzicht en fijn om te weten dat Magí de concurrentie met C24 weer aangaat👍

2 likes

Mooi vooruitzicht. We zien graag de foto’s.

2 likes

Mooi vooruitzicht!! Hoop dat je er net zo blij van wordt als ik van mijne…

19 likes

24 likes

Ongelooflijk mooi!
Veel beter wordt het niet!

1 like

Fijn!

15 likes

blijft fantastisch!

10 likes

Vuige crosspost.

27 likes

die zijn altijd welkom hier :innocent:

1 like

18 likes

19 likes

18 likes

20 likes

Waar kun je een The Citizen aanschaffen?

Chrono24 bij een Japanse dealer lijkt me prijs-technisch de beste optie? Ca. €2.000 en dan rekening houden met BTW en wat afhandelingskosten?

1 like

dat of SoloJapan via de email

3 likes

Kleine update, ondanks 4x te hebben aangeven dat ik het horloge niet voor 8 maart wou ontvangen (ivm wintersport) heeft Magí hem toch te vroeg verstuurd… Gelukkig kon ik het adres wijzigen en heeft mijn zus hem vandaag ontvangen! Volgende week maandag maar snel die kant op om het pakket uit te pakken :star_struck::mechanical_arm:

Foto’s volgen uiteraard zodra ik hem in handen heb!

Groetjes en auf wieder snitzel!

5 likes