Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Afgaande op deze kleine foto’s spreekt links mij ook meer aan. Maar toch wint rechts. Sowieso qua titanium band, en de zeer donkerblauwe plaat van de 65L past beter naast mijn huidige blauwe washi.

Dit geeft een beter beeld vind ik :slightly_smiling_face:

Vs

11 likes
  • Boven
  • Onder
0 stemmers
3 likes

blijf bezig zo hehe :joy:

1 like

Haha, uitendelijk zijn het allebei horloges die ik heel graag zou dragen. Maar kan niet alles hebben he

1 like

Is die andere finishing op de wijzers door de foto, of in de praktijk zo?

valt me trouwens op dat hier de tekst CITIZEN niet is onderstreept. Op mijn horloge is dat wel. Daar zit ook nog een ergens een verschil in lijkt het

OG Chronomaster dial

12 likes

Onder en dan een band bijkopen :wink:

1 like

Dat dus :point_up_2:

Oh en hier nog een foto van mijn eigen oldie:

5 likes

Heb gestemd voor ‘onder’. Maar ik stem evengoed voor ‘boven, maar dan met lederen band’.

Lijkt idd zo te zijn.
Weet niet of dat in werkelijkheid ook zo is…

4 likes

Bij het tweede filmpje in het volle licht lijken er twee verschillende kleuren blauw te zijn, die vind ik dan toch wat minder mooi als dat op alle modellen zo zal zijn.

3 likes

Dat valt op dat filmpje zeker op! Die wisselende kleuren leken al op de renders, maar nu is het wel heel aanwezig.

Dit is heel persoonlijk, maar ik hou er niet van als de kleur blauw van de wijzerplaat anders is dan de kleur blauw van de band. Zoals bij de meeste blauw op blauw horloges is. Dan kies ik liever een titanium/stalen band.

Ik ben blij met mijn keuze voor de AQ4100-65L. Nog even geduld voordat ie er is. Instagram plaatje voor de sfeer (waar de kleur weer anders is :sweat_smile:)

13 likes

Poh wel dik hoor!

1 like

Oke, vraagje. En waar kan dat beter dan hier :innocent:

Stel je bent op zoek naar een chronomaster. Welke komt dan op jouw lijstje?

Ik denk op dit moment aan:

AQ4100-65L. De combi grijs/blauw met die gouden secondewijzer vind ik mooi. En die secondewijzer maakt het ook net wat spannender. En een titanium band.

AQ4091-56M. Een sportievere case tov de rest. En een titanium band.

AQ4100-06W. Ik heb de blauwe en deze groene lijkt echt te knallen. En groen is weer wat anders dan blauw.

@Piede heeft er al 2 van deze drie uitgespeeld :sweat_smile: maar ben benieuwd naar waar hij nog naar kijkt / naar heeft gekeken en waar anderen aan denken. Laat me graag inspireren. Het zijn er zoveel en ik kom er niet aan uit. En nee, geen budget om ze allemaal te kopen :joy:

Thanks!

10 likes

deze zou mijn voorkeur hebben, ben niet zo’n fan van bracelets…

9 likes

Zo zeg, deze zie ik nu voor t eerst. Ik wordt een beetje omver geblazen, wat een mooi horloge!
Ik heb vooral vintage citizen horloges en daar doet deze me aan denken, maar het is een ecodrive ongelooflijk.

In ieder geval niet die met lume, die is mij te groot. Ik zou eerder voor de 4020 gaan denk ik, die is nog wat kleiner :slight_smile: .

Tussen jouw plaatsje zou ik voor de 1e gaan. Maar alleen omdat ik zelf liever geen groen horloge wil.

1 like

De groene wijzerplaat is zo mooi :smiling_face_with_tear:, die kleur. Maar groen moet wel bij je passen, dus de eerste is wellicht de veiligste optie.

Het contrast met de seconde wijzer maakt deze subtiel toffer dan de tweede

8 likes