Dank voor wat input
Mijn vraag was eigenlijk ‘welke chronomaster(s) staan op jullie lijstje?’
Dank voor wat input
Mijn vraag was eigenlijk ‘welke chronomaster(s) staan op jullie lijstje?’
Die grijs blauwe met gouden secondewijzer ben ik voor aan het sparen op het moment (het wil nog niet echt vlotten dankzij al die NA’s die uit hetzelfde potje moeten worden gefinancierd lol). Het wordt m’n eerste The Citizen en wil zoveel mogelijk opruimen om m’n collectie te minimaliseren (ook dat wil niet echt vlotten)
Klote hobby, dat vervelende HF ook iedere keer
ok, dus “stel”
dan denk ik toch deze:
diegene die ik heb zijn volledig uitgerust met een witte, blauwe, rode wijzerplaat,
dus waarom ook eens niet iets als deze en persoonlijk vindt ik hem niet mis
oh dat, nou deze: The Citizen Eco-Drive Super Titanium Soaring Eagle Black AQ4100-57E
Absoluut deze.
Die 4091 is namelijk wat aan de grote kant maar het allergrootste probleem heb ik met de lume op de wijzers. Dat valt op de foto wat minder op maar als je wijzers van een Chronomaster zonder lume in het echt hebt gezien dan wil je gewoon geen wijzers meer met lume, dat is echt veel minder mooi. (imho)
De groene is erg leuk maar ik vind van de chronomasters die ik heb ik gehad op leer de bandaansluiting met leer ronduit matig. En groen op stalen band is denk ik toch minder.
Bedankt voor de vermelding haha.
Van de sportievere lijn heb ik zowel een 37,5mm zonder lume:
En een 40mm met lume:
Op mijn 19cm pols dragen ze voor mij allebei perfect. En die lume op de blauwe stoort niet. Integendeel, het is de beste lume die ik ooit heb gehad (inclusief een heel zwikkie Seiko duikers).
Deze twee gaan niet meer weg.
Van de 4100 modellen heb ik er twee gehad:
Allebei heel mooi maar nèt niet wat ik voor de lange termijn wilde. Ik heb nu een AQ4100-65L in bestelling. Die kondig ik hier zeker aan zodra hij er is
Verder heb ik geen The Citizen wensenlijstje. Naja, die rode washi zou leuk zijn maar die is nergens meer te vinden.
Ik hoop dat ze eens met iets nieuws komen daar🤞🏻
Ik zou voor een andere kast gaan dan de 4100 die je al hebt. Of, aangezien die titanium banden geweldig zijn, inruilen voor een model met titanium of een titanium band kopen!
Een van deze twee Iemand op Reddit heeft voor de eerste de titanium band bijgekocht, ziet er ook zeker niet verkeerd uit!
Mijn chronomaster is ermee gestopt, dus zal de batterij wel leeg zijn (geen solar). Weet iemand of je dit bij een citizens dealer kan laten vervangen of dat er een speciaal batterijtje in zit?