Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Dat weet ik eigenlijk ook niet. Iemand advies?

als het geen eco-drive is (solar) dan is het met een gewoon batterijtje en kan je dat bij iedere dealer die batterijtjes vervangt laten doen :ok_hand:
of zelf doen :slightly_smiling_face:

2 likes

oke, klinkt ook wel logisch. En als het wel een eco-drive is? Naar een officiële Citizendealer die het regelt gaan of zelf naar Duitsland sturen?

1 like

Ik heb laatst drie Eco Drive batterijen voor een hele schappelijke prijs laten vervangen bij The Hands Of Time

1 like

Blijft toch wel de mooiste…

1 like

dat is mss wel aangeraden,
enkel ikzelf zou het wel aandurven het zelf te proberen.
ik heb een site gevonden die knoopcel batterijen verkoopt, ook oplaadbare, dus als ik er ooit eentje moest vervangen kijk ik eerst welk type van batterijtje ik nodig heb en surf ik naar deze site om te kijken of zij die ook hebben

Ik heb een batterij bij Kish besteld, dat was de voordeligste voor zo’n €25-30. Maar het horloge ging niet lopen. Dus alsnog opgestuurd naar Voorburg.

Uit mijn hoofd was het ongeveer €35,-. Daar komen dan twee keer verzendkosten bij natuurlijk, maar in mijn hoofd liggen die prijzen zo dicht bij elkaar dat ik zelf echt niet meer ga klungelen met een Eco Drive.

Voor dat geld kreeg ik er een drukrapport bij dus dan is het voor mij al helemaal een no-brainer.

Reguliere Quartz doe ik wel gewoon zelf overigens

5 likes

Welke schroevendraaiers gebruiken jullie voor de band? Ik ben nog op zoek naar een paar :slight_smile:

1 like

Ik gebruik deze set: Amazon.nl

Deze Chronomaster verveelt nooit :slightly_smiling_face:

9 likes

Wow, wat een knaller. Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht? Via Chrono of zijn er andere goede kanalen hiervoor?

1 like

Dank je!

Die krijgen overigens niet al te beste reviews :open_mouth:

1 like

Ik heb die set een aantal jaar terug via Amazon Duitsland besteld. Kon die pagina zo snel niet meer vinden. Maar uitstekende reviews, en ik ben tevreden. De rating op Amazon NL is maar van 2 mensen en ik snap de lage score niet

1 like

Oh ja, had gemist dat het maar can 2 personen is. Dat zegt helemaal niets.

Maar wat is bijvoorbeeld het verschil met deze:

https://www.amazon.nl/dp/B09L5NRQ8B/ref=sspa_mw_detail_0?ie=UTF8&psc=1&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9waG9uZV9kZXRhaWwp13NParams

Ik heb echt geen idee waar ik op moet letten, dus dan kijk je al snel gauw naar de prijs. :slight_smile: