Alle nieuwe modellen zijn AQ4100 kasten. Die heb ik enkel mét adelaar gezien.
Er zijn trouwens ook The Citizen modellen met zowel tekst als ambleem.
Alle nieuwe modellen zijn AQ4100 kasten. Die heb ik enkel mét adelaar gezien.
Er zijn trouwens ook The Citizen modellen met zowel tekst als ambleem.
De eerste versies met deze kast hadden als referentie AQ4041-54A/L en hadden nog wel de tekst.
Volgens mij zijn de laatste Chronomaster modellen in 2021 uitgebracht en is alles sindsdien met de adelaar.
Er zijn geen technische verschillen.
Met zulke teksten kan je iig zo bij GS aan de slag als marketeer
kreeg net de bevestiging (gelukkig) dat het geld binnen is. Dus het inpakken en versturen aan de andere kant kan beginnen. Dus uhh ik wacht nog in volle spanning af
Welke heb je uiteindelijk gekozen ?
Hahaha, kan je je ons gesprek aan mijn keukentafel nog herinneren? Look at you now!
Maar de 65L was er toch niet meer? Of heeft Magi er toch nog een voor je gevonden?
Hij heeft er nog ergens eentje kunnen vinden
Geweldig nieuws man!! Grappig dat we op dezelfde NA nagelbijtend zitten te wachten.
Echt he, moest er laatst ook aan denken. Is wel héél hard gegaan, want zo lang geleden is dat ook weet niet
Zeker! En @Piede zit er ook op te wachten. Hebben we er straks hier 3 (of had ik nu gelezen dat iemand 'm hier al had) van de 600. Topforum
er hangen er al een paar rond hier zelfs, 2 of 3 geloof ik. Dus dan zitten we op 5 of 6, wat natuurlijk procentueel gezien een gigantisch aantal in de oplage is haha
Als het goed is komt ie morgen.
en, staat hij reeds juist afgesteld? (eeuwige kalender)