Klopt volgens mij. Iets dunner is niet verkeerd icm de kleinere kast. De 12mm voor de modernere is ook wat aan dikkere kant (niet te dik maar zou niet dikker moeten zijn)
Chronomaster op de dial vind ik persoonlijk geen voordeel; vind die kip/ eagle juist wel strak staan
4020 heeft ook een unsigned crown; dat vind ik wel wat cheap voor zo’n horloge
Ik heb met 17,5cm dezelfde polsmaat. Ik denk dat de kleine kastmaat (38mm) veel beter passend is. Al maakt de kleur van de dial ook nog wel uit, de witte draagt optisch groter dan de blauwe/zwarte dial.
Bij de aankoop afgelopen winter van mijn The Citizen had Magí er een leuke Parker pen bij gedaan. Nu ziet dit er altijd leuk en chique uit, maar om nu te zeggen dat ik veel schrijf zou wel overdreven zijn. Echter kwam nu de perfecte gelegenheid, na mijn proeftijd gehaald te hebben heeft mijn baas me direct een vast contract aangeboden. Eenmaal thuis had ik al zo’n goedkope bic pen in m’n handen om de handtekening te zetten. Gelukkig bedacht ik nog net op tijd dat ik van Magí nog een Parker had liggen. Toch leuk om zulke belangrijke momenten dan vast te leggen met iets speciaals, zoals ook vele van ons waarschijnlijk een horloge gekoppeld hebben aan een herinnering!
Het is misschien iets minder horloge gericht, maar de pen die als extraatje bij het horloge zat is nu onderdeel geworden van een nieuwe mijlpaal. Dat leek me toch leuk om te delen zo op de zondagavond.