Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Dankjewel!

Het is inderdaad een vreemd gevoel. Enerzijds vind ik dit het mooiste horloge dat ik ooit heb gehad qua afwerking en dan vooral het glas, de indices en de wijzerplaat zijn echt next level. Het draagt ook comfortabel, past goed om mijn dunne pols ondanks de male endlinks en ziet er gewoon fantastisch uit.

Anderzijds denk ik dat dit horloge op dit moment niet goed bij mij past. Dat zit ’m vooral in het feit dat mijn collectie op dit moment klein is en dit mijn ‘GADA’ horloge zou moeten worden. Maar nu ik hem heb, zie ik het juist meer als een ‘fun piece’ dan als iets wat in mijn kerncollectie past. Mijn smaak is daar denk ik net wat te saai voor.

Dat er een The Citizen in de collectie komt/blijft is een punt wat zeker is, want dit zijn top staaltjes techniek en vakwerk.

1 like

11 likes

6 likes

Zet hem eens op een mooie leren band, heel andere look and feel

1 like

Ik had precies hetzelfde. Echter nadat ik hem een maand heb laten “wennen” om mijn pols was ik helemaal om. Sindsdien al twee jaar bijna dagelijks mijn go to watch.

1 like

Allebei goeie ideeën! Omdat het horloge inmiddels in het blauw en op Reddit staat blijft hij in de doos om de geadverteerde staat te houden. Mocht het vinden van een koper te lang duren, dan is het zeker het proberen waard :slightly_smiling_face:

Lijkt me zo snel te gaan. Wat staat je niet aan? Had je twijfels op voorhand?

14 likes

Hou ‘m nou maar gewoon oké :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

De advertentie is sinds gisteren gesloten :ok_hand:t2:

1 like

10 likes

13 likes

10 likes

13 likes

Schitterend!

1 like

Heeft iemand de AQ4106-26L al gekocht of in bestelling?

image

2 likes

Jubileummodel ter gelegenheid van 30 jaar The Citizen.

Ben erg benieuwd naar de ‘echte’ plaatjes ipv de renders

13 likes

Nee, maar wel mooi :star_struck:

7 likes