Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

9 likes

Snap ik, mooie lichtblauwe plaat zeg!

De chronomaster in het blauwe gedeelte van Piede is ook een mega gaaf alternatief

10 likes

Zeker ook mooi. Ben alleen verliefd op dat lichtblauwe… :slight_smile: Deze lijkt me in de praktijk vooral zwart/ donker tenzij je van dichtbij kijkt + goed aan de prijs

Die lichtblauwe doet me denken aan een soort japanse wolk die in het ochtenddauw de Citizen horlogenmaker achtervolgt vanaf de heilige berg Mount Fuji terwijl engelen om hem heen dansen en hem maagden voeren. Althans, ik neem aan dat zoiets de inspiratie was

1 like

Lekkere tekst. Zo verkoopt GS al zijn horloges :rofl:

Lekkere crosspost :blush:

6 likes

Als het goed is mogen we vanmiddag zijn witte broertje verwelkomen :blush:

11 likes

Het licht sucks, de chronomaster niet :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

11 likes

eentje die wel eens zeldzaam kan worden in de toekomst,
aangezien de de nieuwe tegenwoordig met de adelaar geleverd worden kunnen die met “chronomaster” wel eens een verzamelobject worden.
bijhouden is dan ook mijn advies :slightly_smiling_face:

10 likes

Er nog zo één zien te krijgen zal eerder een probleem zijn vrees ik…

1 like

7 likes

F@ck it. Ik word blij van deze dus hij blijft. :sunglasses::smiling_face_with_three_hearts:

Edit: een sunshine shotje erbij :blue_heart:

18 likes

Dit horloge laat zich zo lastig netjes op de foto zetten

15 likes

15 likes

M’n nieuwe vriend mag dit keer mee op reis.
Nu genieten van het wachten op Schiphol

15 likes

13 likes

9 likes

10 likes

Eindelijk is hij er, de AQ4100-57B. Dit is veruit het best afgewerkte horloge dat ik ooit heb gehad. Wat een wijzerplaat, en soms lijkt het alsof er geen glas in het horloge zit door de geweldige AR coating.

Toch twijfel ik een beetje of dit een blijver gaat zijn. Ik weet namelijk niet zeker of dit horloge helemaal bij mijn stijl past, maar misschien moet ik hem wat meer tijd geven. Hoe dan ook: Chronomasters zijn geweldig en er moet een in de collectie komen. Dus mocht er iemand interesse hebben: pm en misschien ben ik om te halen :smiley:

14 likes

Gefeliciteerd. En toch ook niet gezien je twijfels. Dat is jammer. Toch? Meteen euforie voelen betekent dat deze het is en blijft (langer dan een paar maanden).

Stijl is ook maar wat we onszelf wijsmaken. Deze past overal bij. Is het te klein? Te ‘zilverachtig’? Te licht (titanium)? Of zoals vaak… een ondefinieerbare nee. Can happen maar balen is het wel.

Geniet ervan nu je 'm (nog) hebt in ieder geval!

1 like